Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Algı nedir - George Gerbner İletişim Modeli |
Ders kitabı 1&3 |
2) |
Duyuların çeşitliliği - Algı ve biliş |
Ders kitabı 3 |
3) |
Algı ve eylem - İkna |
Ders kitabı 3 |
4) |
Paydaşlar, Hedef kitle - İletişim türleri |
Ders kitabı 1 |
5) |
İmaj ve algı ve İlişki ve iletişim |
Ders kitabı 1 |
6) |
Slogan ve mesaj-3P Propaganda, Halkla İlişkiler, Tanıtım |
Ders kitabı 1 |
7) |
Algı yönetiminin temel kuralları |
Ders kitabı 1 |
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Örgütsel yönetimin tanımlanması |
Ders Kitabı 2 |
10) |
Örgütsel Algı Yönetiminin Boyutları |
Ders Kitabı 2 |
11) |
Örgütsel Algı Yönetiminin Bileşenleri |
Ders Kitabı 2 |
12) |
Kriz Olaylarından Sonra Örgütsel Algı Yönetimi |
Ders Kitabı 2 "Sears" |
13) |
Gelişen Tartışmalar Sırasında Örgütsel Algı Yönetimi |
Ders Kitabı 2 “Augusto National Golf Club” |
14) |
Final için genel tekrar |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
|
2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
|
3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
|
4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
|
5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
|
6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
|
7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
|
10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
|
11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
|
12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
|