Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Algı nedir - George Gerbner İletişim Modeli |
Ders kitabı 1&3 |
2) |
Duyuların çeşitliliği - Algı ve biliş |
Ders kitabı 3 |
3) |
Algı ve eylem - İkna |
Ders kitabı 3 |
4) |
Paydaşlar, Hedef kitle - İletişim türleri |
Ders kitabı 1 |
5) |
İmaj ve algı ve İlişki ve iletişim |
Ders kitabı 1 |
6) |
Slogan ve mesaj-3P Propaganda, Halkla İlişkiler, Tanıtım |
Ders kitabı 1 |
7) |
Algı yönetiminin temel kuralları |
Ders kitabı 1 |
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Örgütsel yönetimin tanımlanması |
Ders Kitabı 2 |
10) |
Örgütsel Algı Yönetiminin Boyutları |
Ders Kitabı 2 |
11) |
Örgütsel Algı Yönetiminin Bileşenleri |
Ders Kitabı 2 |
12) |
Kriz Olaylarından Sonra Örgütsel Algı Yönetimi |
Ders Kitabı 2 "Sears" |
13) |
Gelişen Tartışmalar Sırasında Örgütsel Algı Yönetimi |
Ders Kitabı 2 “Augusto National Golf Club” |
14) |
Final için genel tekrar |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |