Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ders hakkında genel bilgi ve tanışma |
- |
2) |
Ünlü yönetmen ve yapımcıların ürettiği düşük bütçeli B filmlerinin analizleri |
Duel – Steven Spielberg |
3) |
Ünlü yönetmen ve yapımcıların ürettiği düşük bütçeli B filmlerinin analizleri |
Braindead – Peter Jackson |
4) |
Ünlü yönetmen ve yapımcıların ürettiği düşük bütçeli B filmlerinin analizleri |
Cape Fear -Martin Scorsese |
5) |
Ünlü yönetmen ve yapımcıların ürettiği düşük bütçeli B filmlerinin analizleri |
Joy Ride – J.J. Abrams |
6) |
Ünlü yönetmen ve yapımcıların ürettiği düşük bütçeli B filmlerinin analizleri |
The Teror – Ford Coppola |
7) |
Final Projesi: Senaryo Tasarımı |
Neighbor – Robert Masciantonio |
8) |
Final Projesi: Senaryo Tasarımı |
- |
9) |
Final Projesi: Prodüksiyon Planlanması |
- |
10) |
Final Projesi: Çekim Planı çıkarılması |
- |
11) |
Final Project :Sanat Tasarımı ve Makyaj |
- |
12) |
Final Project :Sanat Tasarımı ve Makyaj |
- |
13) |
Final Project : Çekim |
- |
14) |
Final Project : Çekim |
- |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bilgisayar sistemlerinde olan zengin bilgileri kullanabilir ve basit biyolojik sorulara cevap bulma ve hastalıkların teşhis ve tadavileri gibi problemlere çözüm bulur. |
3 |
2) |
Biyoloji konuları ile ilgili problemleri saptama, sentez yaparak problemlerin çözümüne yönelik hipotez kurma ve çeşitli gözlemsel ve deneysel yöntemler kullanarak hipotezi çözme becerisi kazanır. |
4 |
3) |
Eleştirel, yaratıcı ve analitik düşünme yeteneği geliştirir. |
5 |
4) |
Etkili iletişim kurma ve hem İngilizce hem Türkçe sözlü,yazılı ve okuma becerisi kazanır. Mesleki alanda ingilizceye hakim olur. |
3 |
5) |
Genetik laboratuvarında kullanılan değişik teknikleri öğrenir ve bilgi ve beceri kazanır. |
4 |
6) |
Biyolojik bilgi ve verileri analiz etme ve derleme yetisi gösterme, bunları ve sonuçlarını, arkasında yatan delilleri, bilgi ve görüşleri yazılı ve sözlü olarak net bir şekilde sunabilme. |
4 |
7) |
Nicel ve nitel veri toplama yöntemleri kullanmada bilgi ve beceri kazanır. |
3 |
8) |
Araştırmaları etik, mesleki sorumluk bilincine sahip, insani değerlere ve insan haklarına saygılı bir şekilde yürütür. İnsan deneylerinde gizlilik ilkesine önem verir. |
5 |
9) |
Moleküler biyoloji ve genetik alanında kullanılan teorileri ve uygulamaları öğrenmek ve her ikisi arasında bağlantı kurma. |
4 |
10) |
Kendini geliştirme konusunda literatürü araştırıp kullanır ve bilim-teknoloji alanındaki en yeni gelişmeleri takip eder. |
5 |
11) |
Ulusal ve uluslararası sorunlarından haberdar olup, bu sorunlara bilimsel yaklaşımla çözüm araştırır. |
4 |