Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Çocuk hakları ve çocuk koruma yasaları |
Ders notları |
2) |
Çocuk hakları ve çocuk koruma yasaları (devam) |
Ders notları |
3) |
Çocuk ihmal ve istismarı |
Ders notları |
4) |
Çocuk ihmal ve istismarı (devam) |
Ders notları |
5) |
Çocuk ihmal ve istismarı (devam) |
Ders notları |
6) |
Çocuk haklarının toplum içinde korunması |
Ders notları |
7) |
Çocuk haklarının aile içinde korunması |
Ders notları |
8) |
Çocuk haklarının endüstride korunması |
Ders notları |
9) |
Ara sınavı |
|
10) |
Çocuğun hakları ve korunması ile ilgili makalelerin incelenmesi |
Ders notları |
11) |
Çocuğun hakları ve korunması ile ilgili makalelerin incelenmesi (devam) |
Ders notları |
12) |
Çocuk haklarının çocuklara öğretilmesi |
Ders notları |
13) |
Çocuk koruma merkezleri |
Ders notları |
14) |
Çocuk koruma merkezleri (devam) |
Ders notları |
15) |
Yeni teknolojilerin kullanımı |
Ders notları |
16) |
Final sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bankacılık ve Sigortacılık mesleklerinin temel kavramlarını anlama becerisine sahip olmak ve çalışma hayatında etkin bir şekilde kullanabilir. |
|
2) |
Mesleği ile ilgili konularda, ferdi ve gerektiğinde ekip halinde çalışma becerisine sahip olmak ve sektörü ile ilgili yenilikleri takip ederek uygulayabilmek. |
|
3) |
Çalıştıkları sektörde hukuki sorumlulukları yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayacak bilgi ve donanıma sahip olmak. |
|
4) |
Ülke ekonomisi ve işletmeler açısından, bankacılık ve sigortacılığın önemini anlamak ve doğru ifade edebilmek. |
|
5) |
Mesleğinin gerektirdiği düzeyde bilgisayar kullanarak, mesleği ile ilgili çalışmalar yapabilmek, bilgi depolayabilmek ve bu bilgiyi yerinde ve etkin kullanabilmek. |
|
6) |
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulmak ve doğru karar verme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Bankacılık ve sigortacılık sektöründe ve genel olarak da finans sektöründe sorumluluk üstlenebilmek ve yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açıp, çalıştırabilecek niteliklere sahip olmak. |
|
8) |
Banka ve sigorta ile ilgili muhasebe işlemlerini yapabilme yeterliliğine sahip olmak. |
|
9) |
İş yaşamında, etkin iletişim kuran ve ikna becerisine sahip, müşteri ilişkilerini etkin kurabilecek yeterliliğe sahip olmak. |
|
10) |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden- sonuç ilişkisine göre değerlendirebilmek, hangi bilgiyi, nerede, ne zaman ve nasıl kullanacağını bilen, meslek elemanı niteliğine sahip olmak. |
|