Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Temel Kavramlar ve Mikroekonomik Araçlar |
Bölüm 1, Health Economics |
2) |
Temel Kavramlar ve Mikroekonomik Araçlar |
Bölüm 1, Health Economics |
3) |
Sağlık Ekonomisi ve İstatistiki Metodlar |
Bölüm 2, Health Economics |
4) |
Sağlık Ekonomisi ve İstatistiki Metodlar |
Bölüm 2, Health Economics |
5) |
Sağlık Üretim Fonksiyonu |
Bölüm 2 & 3, Health Economics |
6) |
Sağlık Hizmetlerinde Talep ve Fiyat |
Bölüm 4, Health Economics |
7) |
Vize |
|
8) |
Sağlık Hizmetlerinde Talep ve Gelir |
Bölüm 4, Health Economics |
9) |
Sağlık Hizmetleri Talebi Uygulamaları |
Bölüm 5, Health Economics |
10) |
Sağlık Hizmetlerinde Arz ve Fiyat: Üretim Süreci Maliyeti ve Verimlilik
|
Bölüm 6 & 7, Health Economics |
11) |
Sağlık Hizmetlerinde Arz: Teknoloji, Kalite, ve Hizmete Erişim |
Bölüm 8 & 9, Health Economics |
12) |
Sağlık Hizmetleri Finansmanı |
Bölüm 10, Health Economics |
13) |
Sağlık Ekonomisi ve Sağlık Politikası |
Bölüm 11, Health Economics |
14) |
Sağlık Sektöründe Devletin ve Pazarın Rolü |
Bölüm 12, Health Economics |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak. |
|
2) |
Durum analizi, hedef kitle, amaçlar, stratejiler ve taktikler gibi temel planlama bileşenlerini içeren etkili halkla ilişkiler planları yaratabilmek. |
|
3) |
Kitle iletişimine, tüketici davranışlarına, psikolojiye, iknaya, sosyolojiye, pazarlamaya ve ilgili diğer alanlarla ilgili teorik kavramları halkla ilişkilerin işleyiş süreçlerini anlayabilmek için kullanabilmek. |
|
4) |
Halkla ilişkiler, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek |
|
5) |
İkna, itibar yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlarda birincil ve ikincil araştırma verilerini analiz edebilmek. |
|
6) |
Makale, basın bülteni, el ilanı, broşür ve ilan gibi materyalleri farklı hedef kitleler, mecralar ve ortamlar için araştırabilmek, yazabilmek, tasarlayabilmek. |
|
7) |
İletişimin temel teorilerini ve işin gerektirdiği güvenlik uygulamalarını farklı türde halkla ilişkiler süreçleri ve kampanyalarında uygulayabilmek. |
|
8) |
İtibar, çalışan ilişkileri, liderlik ve benzeri kurumsal uygulamalarda yaratıcı ve ikna edici yönetim becerileri geliştirmek. |
|
9) |
Halkla ilişkiler süreçlerinde verilen senaryolara çözümler üretilirken bireysel ya da grup olarak sorumluluk alabilmek. |
|
10) |
Kurum kültürünün işleyiş şekillerini anlayabilmek ve çalışanların ve liderlerin birer iletişim aracı olarak mesajları nasıl yarattığını anlayabilmek. |
|
11) |
Halkla ilişkiler alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek. |
|
12) |
Halkla ilişkiler, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim alanlarında bilgi ve iletişim teknolojilerini ve bilgisayar yazılımlarını yetkin olarak kullanabilmek. |
|
13) |
Pazarlama faaliyetlerini, ekonomiyi, iş hukukunu ve küresel işletme uygulamalarını açıklayabilmek ve tanımlayabilmek. |
|
14) |
Halkla ilişkilerin ulusal ve uluslar arası, sosyal ve kültürel boyutlarını tanımak ve anlamak. |
|