Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin Tanıtımı |
|
2) |
Çocuklar, Uluslararası İnsan Hakları Hukuku ve Çocukluk Çalışmaları Uluslararası Çocuk Hakları Hukuku – Paternalizm ile Kurtuluş, Güçlendirme ve Eylemlilik Arasında |
Anlatım, Tartışma |
3) |
Katılım Hakkı |
Tartışma, Okuma |
4) |
Çocukların Vatandaşlık Hakları ve Sözleşmenin İsteğe Bağlı İletişim Protokolü |
Grup Çalışması, İş Birliğine Dayalı Öğrenme, Örnek Olay İnceleme |
5) |
Çocuğun Yüksek Yararı İlkesi |
Okuma, Soru-Cevap |
6) |
Çocuğun Ailesi – Haklar ve Sorumluluklar |
Tartışma, Eleştirel Düşünme, İş Birliğine Dayalı Öğrenme |
7) |
|
|
8) |
Bedensel Ceza |
Tartışma |
9) |
Okul Ortamı ve Eğitim Hakkı |
Eleştirel Düşünme, Tartışma, Okuma |
10) |
Çocuk Sağlığı ve Sağlık Hakkı |
Okuma, Anlatım |
11) |
Çocuk Adaleti |
Konuk/Uzman Daveti |
12) |
Marjinlerdeki Çocuklar |
Tartışma, Eleştirel Düşünme |
13) |
Uygulamada Çocuk Hakları |
Okuma, Anlatım, Grup Çalışması |
14) |
Mesleğe dair yansıtmalar ve düşünceler |
Tartışma |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
2 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
2 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
2 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
3 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
2 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
2 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
2 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
2 |