Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
|
2) |
Hawthorne “Young Goodman Brown” p.639-48; Poe “Fall of the House of Usher” and “The Philosophy of Composition” p.1264-77, 1659-60 |
|
3) |
Hawthorne “The Birthmark” p.648-660; Poe “The Purloined Letter” p.1278-90 |
|
4) |
Melville “Bartleby, the Scrivener” p.1085-1111 |
|
5) |
Clemens (i.e. Twain) “The Notorious Jumping Frog of Calaveras County” and “The Invalid’s Story” p.300-9 |
|
6) |
Tolstoy “The Death of Ivan Ilych” p.1452-91
9 Chopin “The Story of an Hour” p.297-9; Gilman “The Yellow Wallpaper” p.597-608
|
|
7) |
Crane “The Open Boat” p.379-396
Cather “Paul’s Case” p.235-49
|
|
8) |
Conrad “Heart of Darkness” p.310-333
Conrad “Heart of Darkness” p.333-70
|
|
9) |
Arasınav |
|
10) |
Joyce “The Dead” p.755-84; Woolf “Kew Gardens” 1603-8
Faulkner “A Rose for Emily” and “Barn Burning” p.520-7, 535-47
|
|
11) |
Hemingway “Hills Like White Elephants” p.661-665 (extra credit for finding and reading “A Clean Well-Lighted Place”) |
|
12) |
Baldwin “Sonny’s Blues” p.37-59 and Hurston “The Conscience of the Court” p.682-92
Carver “Cathedral” p.206-216
|
|
13) |
Bradbury “The Veldt” p.155-65; Le Guinn “The Ones Who Walk Away from Omelas” p.862-6
O’Connor “Good Country People” p.1212-26
|
|
14) |
Walker “Everyday Use” p.1512-8; Kincaid “Girl” p.828-9
Garcia Marquez “The Handsomest Drowned Man in the World” p.585-9
|
|
15) |
Danticat “A Wall of Fire Rising” p.417-28 |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
2 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
2 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
2 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
3 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
2 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
2 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
2 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
2 |