Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ana- çocuk sağlığı |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
2) |
Ana-çocuk sağlığı |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
3) |
Hamilelikte beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
4) |
Bebeklikte beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
5) |
Bebeklikte beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
6) |
Süt çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır |
7) |
Süt çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
8) |
Ara sınav |
|
9) |
Çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
10) |
Orta çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
11) |
Orta çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
12) |
Beslenme bozuklukları |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
13) |
Beslenme bozuklukları |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır |
14) |
Beslenme bozuklukları |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Pazarlama alanındaki teorik bilgileri çalışma hayatında kullanır. |
|
2) |
İşletmenin hukuki sorumluluklarını yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayabilecek bilgi ve donanıma sahip olur. |
|
3) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır, teknolojik değişiklikleri takip ederek yeni teknolojileri işletme sistemlerine uyarlar. |
|
4) |
Pazarlamada karşılaşılan sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm önerileri getirir. |
|
5) |
Değişen pazarlara yönelik geliştirilen yeni pazarlama yaklaşımlarını benimser ve uygulamaya geçirir.
|
|
6) |
Mesleği ile ilgili ulusal ve uluslar arası çerçevede güncel ve ekonomik gelişmeleri takip eder ve uygular. |
|
7) |
Piyasanın ihtiyaç duyduğu nitelikli elemanlarda aranan mesleki etik değerlere sahip olur, yazılı ve sözlü iletişimde Türk dilini etkin kullanır; alanıyla ilgili uluslararası yazışmaları yapabilecek mesleki yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|
8) |
Pazarlama yönetiminde, reklam hazırlamada, uluslararası pazar analizlerinde teknoloji ve yöntemler aracılığıyla mevcut durumu yorumlar. |
|