Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ana- çocuk sağlığı |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
2) |
Ana-çocuk sağlığı |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
3) |
Hamilelikte beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
4) |
Bebeklikte beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
5) |
Bebeklikte beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
6) |
Süt çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır |
7) |
Süt çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
8) |
Ara sınav |
|
9) |
Çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
10) |
Orta çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
11) |
Orta çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
12) |
Beslenme bozuklukları |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
13) |
Beslenme bozuklukları |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır |
14) |
Beslenme bozuklukları |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sanatsal yaratım ve temel tasarım prensiplerini kavrar ve kurguladığı sanat ve tasarım nesnelerini bu çerçevede uygular. |
|
2) |
Tekstil ve moda tasarım süreçleri için gerekli çok yönlü araştırmayı yürütür ve sonuçlarını analiz edip yorumlar. |
|
3) |
Farklı tarihsel dönemlere ve kültürlere ait ögeleri amacına uygun şekilde kullanarak özgün ve uygulanabilir kumaş, giysi ve desen tasarımları yapar. |
|
4) |
Tekstil ham madde ve malzemelerini tanır. |
|
5) |
Giysi ve kumaş yüzeyi tasarımı sürecinde bilgisayar programlarını etkin kullanır. |
|
6) |
Giysi tasarımlarının uygulanması ve ürün üretimine yönelik mesleki teknik bilgiye sahip olur; bu bağlamda teknolojik araç ve gereçleri tanır ve kullanır. |
|
7) |
Tekstil ve giysi tasarım-üretim-sunum süreçlerinde disiplinler arası etkileşim ve iletişimin önemini kavrar ve bunu süreçlere yansıtır. |
|
8) |
Mesleki uygulamalarda programlı ve disiplinli çalışır. |
|
9) |
Üretkenliğinin, yaratıcılığının ve mesleki yeterliliklerinin devamı için yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğini fark eder. |
|
10) |
Mesleki uygulamalarda etik sorumlulukları kavrar, benimser ve uygular; ilgili yasal düzenlemeler hakkında bilgi sahibidir. |
|
11) |
Tekstil ve moda tasarımı alanında etkin görsel, yazılı ve sözlü iletişim kurar. |
|
12) |
Her alandan güncel ve çağdaş konulara ilişkin bilgi birikimini tekstil ve giysi tasarımı içerikli mesleki kuramsal ve uygulamalı çalışmalarına yansıtır; bu konuların toplumsal ve evrensel boyuttaki etkilerini kavrar. |
|
13) |
Sosyal adalet, çevre bilinci, kalite kültürü, kültürel değerlerin korunması konularında yeterli bilince sahip olur. |
|