İŞLETME (İNGİLİZCE, DOKTORA) | |||||
Doktora | TYYÇ: 8. Düzey | QF-EHEA: 3. Düzey | EQF-LLL: 8. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
BUS6888-4 | Doktora Tezi | Bahar | 0 | 0 | 0 | 30 |
Öğretim Dili: | English |
Dersin Türü: | Must Course |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Ön Koşullar: |
BUS6888-3 - Ph.D. Thesis |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | |
Opsiyonel Program Bileşenleri: | Yok |
Dersin Amacı: | Tez danışmanı ve jürisinin rehberliğinde doktora tez araştırma ve yazma süreci |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Öğrenci tez konusunu ve konunun araştırmasının tasarımını, kullanılması planlanan araştıma yöntemlerini, uzmanlık seviyesinde açıklayabilecektir . tez araştırması yapabilecektir araştırma uygulamaları yapabilecektir doktora derecesi kazanabilecektir |
Doktora sürecinin son aşamasıdır. Adaylar tezlerini komiteye sunar ve komitenin önünde tezlerini savunurlar. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
Ders Notları / Kitaplar: | Tez konusu ile ilgili akademik kitap ve makaleler |
Diğer Kaynaklar: | Academic books and articles with related dissertation topic |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Toplam | % | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % | |
Toplam | % |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Temel işletmecilik yöntem ve kavramlarına derinlemesine hâkim olarak, finans, muhasebe ve denetim, pazarlama, yönetim ve organizasyon ya da insan kaynakları alanlarından birinde uzmanlaşmak. | 5 |
2) | İşletme alanı ile ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavramak; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşmak, | 5 |
3) | İşletme alanı ve alt disiplinleri ile ilgili bilimsel makaleleri ulusal ve/veya uluslar arası saygın hakemli dergilerde yayınlayarak veya bilimsel toplantılarda sunarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletmek, | 5 |
4) | İşletme alanıyla ilgili araştırma yöntemlerinde üst düzeyde beceri kazanarak bilime yenilik getirmek, yeni bir bilimsel yöntem geliştirmek ya da bilinen bir yöntemi farklı bir alana uygulamak, özgün bir konuyu araştırmak, kavramak, tasarlamak, uyarlamak ve uygulamak, | 5 |