ENI5888-2 TezBahçeşehir ÜniversitesiAkademik Programlar GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ (İNGİLİZCE, TEZLİ, HAFTA SONU)Öğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal YeterliliklerBologna Komisyonu
GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ (İNGİLİZCE, TEZLİ, HAFTA SONU)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Yarıyıl Teorik Pratik Kredi AKTS
ENI5888-2 Tez Bahar 0 0 0 30

Temel Bilgiler

Öğretim Dili: İngilizce
Dersin Türü: Must Course
Dersin Seviyesi: LİSANSÜSTÜ
Ön Koşullar: ENI5888-1 - Thesis
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Prof. Dr. NECİP ÇAKIR
Opsiyonel Program Bileşenleri: Yok
Dersin Amacı: Dersin amacı, öğrenciye seçilen bir konu hakkında bağımsız olarak araştırma, değerlendirme ve uygun şekilde hazırladığı çalışmayı sunma fırsatı vermektir.

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1. Bir çalışma alanındaki teorik, pratik veya örnek çalışmalara uygun araştırma metotlarını uygulayabilme
2. Araştırma metotlarını ve bulgularını değerlendirebilir ve araştırma alanında başarıyla uygulayabilme
3. Bir araştırmanın sonucu olarak tutarlı ve tatmin edici bir tez yazabilme

Dersin İçeriği

Bu araştırma sürecinin birer parçası olarak öğrenci bir araştırma ya da deneysel inceleme hazırlar.

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) İleri Literatür Araması Ön Okuma
2) İleri Literatür Araması Ön Okuma
3) İnceleme Ön Okuma
4) İnceleme Ön Okuma
5) Veri Toplama Ön Okuma
6) Veri Toplama Ön Okuma
7) Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi Ön Okuma
8) Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi Ön Okuma
9) Tez Taslağının Oluşturulması Ön Okuma
10) Tez Taslağının Oluşturulması Ön Okuma
11) Tez Taslağının Oluşturulması Ön Okuma
12) Tez Taslağının Oluşturulması Ön Okuma
13) Tez Taslağının Oluşturulması Ön Okuma
14) Tezin Bitirilmesi ve Teslimi Ön okuma

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: Related academic articles and books.
İlgili akademik makaleler ve kitaplar.
Diğer Kaynaklar: Related academic articles and books.
İlgili akademik makaleler ve kitaplar.

Değerlendirme Sistemi

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Sunum 1 % 50
Rapor Teslimi 1 % 50
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 100
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam % 100

AKTS / İş Yükü Tablosu

Aktiviteler Aktivite Sayısı İş Yükü
Uygulama 14 182
Sınıf Dışı Ders Çalışması 14 280
Sunum / Seminer 1 4
Rapor Teslimi 1 20
Juri 1 4
Toplam İş Yükü 490

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme.
2) Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
3) Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
4) Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
5) Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme
6) Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme