GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ (İNGİLİZCE, TEZLİ, HAFTA SONU) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
ENI5888-1 | Tez | Güz | 0 | 0 | 0 | 20 |
Öğretim Dili: | İngilizce |
Dersin Türü: | Must Course |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | |
Dersin Koordinatörü: | Prof. Dr. NECİP ÇAKIR |
Opsiyonel Program Bileşenleri: | Yok |
Dersin Amacı: | Dersin amacı, öğrenciye seçilen bir konu hakkında bağımsız olarak araştırma, değerlendirme ve uygun şekilde hazırladığı çalışmayı sunma fırsatı vermektir. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; 1. Bir çalışma alanındaki teorik, pratik veya örnek çalışmalara uygun araştırma metotlarını uygulayabilme 2. Araştırma metotlarını ve bulgularını değerlendirebilir ve araştırma alanında başarıyla uygulayabilme 3. Bir araştırmanın sonucu olarak tutarlı ve tatmin edici bir tez yazabilme |
Bu araştırma sürecinin birer parçası olarak öğrenci bir araştırma ya da deneysel inceleme hazırlar. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | İleri Literatür Araması | Ön Okuma |
2) | İleri Literatür Araması | Ön Okuma |
3) | İleri Literatür Araması | Ön Okuma |
4) | İleri Literatür Araması | Ön Okuma |
5) | İnceleme | Ön Okuma |
6) | İnceleme | Ön Okuma |
7) | Veri Toplama | Ön Okuma |
8) | Veri Toplama | Ön Okuma |
9) | Veri Toplama | Ön Okuma |
10) | Veri Toplama | Ön Okuma |
11) | Veri Toplama | Ön Okuma |
12) | Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi | Prereading |
13) | Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi | Ön Okuma |
14) | Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi | Ön Okuma |
Ders Notları / Kitaplar: | Rudestam, K. E., & Newton R. R. (2000). Surviving Your Dissertation: A Comprehensive Guide to Content and Process. Sage Publications: UK |
Diğer Kaynaklar: | Related academic articles and books. İlgili akademik makaleler ve kitaplar. |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Ödev | 1 | % 50 |
Rapor Teslimi | 1 | % 50 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 100 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Uygulama | 14 | 5 | 70 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 14 | 20 | 280 |
Ödevler | 13 | 10 | 130 |
Rapor Teslimi | 1 | 10 | 10 |
Toplam İş Yükü | 490 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme. | |
2) | Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. | |
3) | Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | |
4) | Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. | |
5) | Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme | |
6) | Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme |