ENI5887 SeminerBahçeşehir ÜniversitesiAkademik Programlar GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ (İNGİLİZCE, TEZLİ, HAFTA SONU)Öğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal YeterliliklerBologna Komisyonu
GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ (İNGİLİZCE, TEZLİ, HAFTA SONU)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Yarıyıl Teorik Pratik Kredi AKTS
ENI5887 Seminer Güz 0 0 0 10

Temel Bilgiler

Öğretim Dili: English
Dersin Türü: Must Course
Dersin Seviyesi: LİSANSÜSTÜ
Ön Koşullar: ENI5888-1 - Thesis
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Prof. Dr. NECİP ÇAKIR
Opsiyonel Program Bileşenleri: Yok
Dersin Amacı: Akademik danışmanı ile seçtiği bir konu hakkında bağımsız olarak araştırma, değerlendirme ve uygun şekilde hazırladığı çalışmayı sunma fırsatı vermektir.

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1. Bir çalışma alanındaki teorik, pratik veya örnek çalışmalara uygun araştırma metotlarını uygulayabilir.
2. Araştırma metotlarını ve bulgularını değerlendirebilir
3. Bir araştırmanın sonucu olarak tutarlı ve tatmin edici bir tez yazabilir.
4. Verilen bir konuyu akademik olarak sunabilir.
5. Özgün bir şekilde araştırma yapabilir.

Dersin İçeriği

Akademik danışmanı ile belirlediği bir konuda araştırma ya da deneysel inceleme hazırlanarak sunum yapılması

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Literatür Taraması Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
2) Literatür Taraması Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
3) Literatür Taraması Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
4) Literatür Taraması Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
5) Literatür Taraması Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
6) Literatür Taraması Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
7) Verilerin toplanması ve analizi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
8) Verilerin toplanması ve analizi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
9) Verilerin toplanması ve analizi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
10) Verilerin toplanması ve analizi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
11) Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
12) Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
13) Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
14) Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: Earl Babbie, The Practice of Social Research, Wadsworth, 9th edition, 2001
Diğer Kaynaklar: Weekly assigned articles-Haftalık verilecek okumalar.

Değerlendirme Sistemi

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Ödev 6 % 50
Rapor Teslimi 1 % 50
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 100
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam % 100

AKTS / İş Yükü Tablosu

Aktiviteler Aktivite Sayısı Süre (Saat) İş Yükü
Uygulama 14 7 98
Sınıf Dışı Ders Çalışması 14 3 42
Ödevler 14 5 70
Rapor Teslimi 1 30 30
Toplam İş Yükü 240

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme.
2) Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
3) Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
4) Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
5) Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme
6) Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme