Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse Giriş |
|
2) |
Sigmund Freud, The Interpretation of Dreams |
Okuma |
3) |
Victor Shklovsky, ‘Art as Technique’ |
Okuma |
4) |
Ferdinand de Saussure, Course in General Linguistics |
Okuma |
5) |
Roland Barthes, ‘From Work to Text’ |
Okuma |
6) |
Paul Ricoeur, ‘Phenomenology and Theory of Literature’ |
Okuma |
7) |
V. N. Vološinov, ‘Marxism and the Philosophy of Language’ |
Okuma |
8) |
Konu Tekrarı |
|
9) |
M.M. Bakhtin, ‘Discourse in the Novel’ |
Okuma |
10) |
M.M. Bakhtin, ‘Discourse in the Novel’ |
Okuma |
11) |
Louis Althusser, ‘Ideology and the State’ |
Okuma |
12) |
Michel Foucault, ‘The Order of Discourse’ |
Okuma |
13) |
Elaine Showalter, ‘Towards a Feminist Poetics’ |
Okuma |
14) |
Bell Hooks, ‘Postmodern Blackness’ |
Okuma |
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bankacılık ve Sigortacılık mesleklerinin temel kavramlarını anlama becerisine sahip olmak ve çalışma hayatında etkin bir şekilde kullanabilir. |
|
2) |
Mesleği ile ilgili konularda, ferdi ve gerektiğinde ekip halinde çalışma becerisine sahip olmak ve sektörü ile ilgili yenilikleri takip ederek uygulayabilmek. |
|
3) |
Çalıştıkları sektörde hukuki sorumlulukları yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayacak bilgi ve donanıma sahip olmak. |
|
4) |
Ülke ekonomisi ve işletmeler açısından, bankacılık ve sigortacılığın önemini anlamak ve doğru ifade edebilmek. |
|
5) |
Mesleğinin gerektirdiği düzeyde bilgisayar kullanarak, mesleği ile ilgili çalışmalar yapabilmek, bilgi depolayabilmek ve bu bilgiyi yerinde ve etkin kullanabilmek. |
|
6) |
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulmak ve doğru karar verme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Bankacılık ve sigortacılık sektöründe ve genel olarak da finans sektöründe sorumluluk üstlenebilmek ve yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açıp, çalıştırabilecek niteliklere sahip olmak. |
|
8) |
Banka ve sigorta ile ilgili muhasebe işlemlerini yapabilme yeterliliğine sahip olmak. |
|
9) |
İş yaşamında, etkin iletişim kuran ve ikna becerisine sahip, müşteri ilişkilerini etkin kurabilecek yeterliliğe sahip olmak. |
|
10) |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden- sonuç ilişkisine göre değerlendirebilmek, hangi bilgiyi, nerede, ne zaman ve nasıl kullanacağını bilen, meslek elemanı niteliğine sahip olmak. |
|