Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Etkinlik yönetimine giriş ve aktivasyon |
|
2) |
Etkinlik planlama, takım yönetme, takım lideri / Örnekler |
|
3) |
etkinlik yönetiminde kültürel farkların önemi / Örnekler |
|
4) |
Etkinlik emniyeti ve güvenliği / Örnekler |
|
5) |
Stratejik etkinlik yönetimi / Sektör örnekleri |
|
6) |
Özel etkinlikler, araştırma ve planlama. Tür ve kategorileri (spor, konferans...) /Sektör örnekleri |
|
7) |
Etkinlik yasaları, lisans, etik boyu, sözleşmeler / Örnekler |
|
8) |
Etkinlik yönetiminde teknoloji kullanımı / Örnekler |
|
9) |
Sponsorluk yönetimi ve gelir elde etme/Sektör Örnekleri |
|
10) |
Etkinlik bütçelemesi /Örnekler |
|
11) |
Etkinlik yönetiminde başarılı örneklerin sunumu /Sektör Örnekleri |
|
12) |
Grandcarre İletişim Ajansına gezi |
|
13) |
Risk yönetimi / Sektör Örnekleri |
|
14) |
Etkinlik yönetiminde başarılı örneklerin sunumu / Sektör Örnekleri |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası yöntemler ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|