Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Etkinlik yönetimine giriş ve aktivasyon |
|
2) |
Etkinlik planlama, takım yönetme, takım lideri / Örnekler |
|
3) |
etkinlik yönetiminde kültürel farkların önemi / Örnekler |
|
4) |
Etkinlik emniyeti ve güvenliği / Örnekler |
|
5) |
Stratejik etkinlik yönetimi / Sektör örnekleri |
|
6) |
Özel etkinlikler, araştırma ve planlama. Tür ve kategorileri (spor, konferans...) /Sektör örnekleri |
|
7) |
Etkinlik yasaları, lisans, etik boyu, sözleşmeler / Örnekler |
|
8) |
Etkinlik yönetiminde teknoloji kullanımı / Örnekler |
|
9) |
Sponsorluk yönetimi ve gelir elde etme/Sektör Örnekleri |
|
10) |
Etkinlik bütçelemesi /Örnekler |
|
11) |
Etkinlik yönetiminde başarılı örneklerin sunumu /Sektör Örnekleri |
|
12) |
Grandcarre İletişim Ajansına gezi |
|
13) |
Risk yönetimi / Sektör Örnekleri |
|
14) |
Etkinlik yönetiminde başarılı örneklerin sunumu / Sektör Örnekleri |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişimin görsel alanı üzerinde tasarım odaklı uygulama yapabilme yetisini kazandırmak. |
|
2) |
Görsel iletişime yönelik kavramsal tabanlı tasarım çözümleri önerebilme ve bütüncül bakış açısı oluşturabilme becerisini geliştirmek. |
|
3) |
Tasarım sürecini, verilen problemin analizinden çözümlerin önerilmesi ve sonuçlandırma anına kadar yönetebilme yetisini kazandırmak. |
|
4) |
Tasarımda yaratıcı yaklaşımın, yaratıcı düşünme ve üretme süreçlerinin becerisini kazandırmak. |
|
5) |
Görsel iletişimin temel mecralarına (basılı, hareketli ve etkileşimli) hakim olarak, ortamlar arası bağlantılar kurabilme yetisini kazandırmak. |
|
6) |
İletişim problemlerinin, görsel ortamlardaki karşılıklarının tasarım odaklı çözümlemelerini gerçekleştirebilme ve uygulayabilme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Görsel iletişim mecralarında tasarımların sonuçlandırılması ve son ürüne dönüştürülebilmesi için gerekli operasyon ve uygulama bilgilerini edindirmek. |
|
8) |
Tasarımda güncel olan ve sürekli bir değişime sahip olan estetik anlayışları ve güncel olayları takip edebilme, bunları özgün olarak değerlendirebilme yetisini kazandırmak. |
|
9) |
Karmaşıklaşan iletişim kanallarına, gelişen bilgi teknolojilerine ve tasarım yazılımlarına adapte olabilme, takip edebilme ve kullanabilme yetilerini geliştirmek. |
|
10) |
Görsel İletişimin ve tasarımın tarihsel köklerini ve düşünsel temellerini anlayabilmek için gerekli teorik bilgileri kazandırmak. |
|
11) |
Bir tasarım projesinin zaman yönetimini gerçekleştirebilme yetisini kazandırmak. |
|
12) |
Grup çalışması, liderlik özelliği ve bireysel özelliklerini gruba zenginlik olarak katabilme becerilerini geliştirmek. |
|
13) |
Görsel iletişim mecralarına yönelik tasarım çalışmalarını kompozisyonel çözümler ve estetik beceriler ile gerçekleştirmek için gerekli yetileri kazandırmak. |
|
14) |
Global ve lokal görsel iletişim ürünlerine ve aynı zamanda kendi çalışmalarına yönelik akademik, entellektüel ve eleştirel bakış açısı oluşturabilme yetisini geliştirmek. |
3 |