Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
|
2) |
Avrupa Fikri; Avrupa Federal Link, 1929-1932 için Aristide Briand projesi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
3) |
Dünya Savaşı ve 1945 sonrası Avrupa işbirliği, 1945-1949 |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
4) |
Paris antlaşması1951, Savunma 1954’ün Avrupa Topluluğu |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
5) |
Liderler ve Avrupa Entegrasyonu |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
6) |
Avrupa ve Küresel Ekonomi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
7) |
Avrupa Birliğinde Türk Algıları |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
8) |
Vize |
|
9) |
Dünya, Soğuk Savaş'ın sonu sonra AB ve Türkiye |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
10) |
Ortak Dış ve Güvenlik Politikası |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
11) |
Türkiye’nin Üyelik Perspektifi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
12) |
Türkiye’nin Üyelik Perspektifi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
13) |
Berlin'de AB temsiline ilişkin ilgili yerel bölgelere ziyaret |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
14) |
Alman Federal Parlemaentosuna ve Brüksel’deki Avrupa Birliği Kurumlarına ziyaret |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sağlık bakımı alanında kuramsal ve kanıta dayalı uygulamalar doğrultusunda, bütüncül bir anlayışla hemşirelik bakımını planlamak ve değerlendirmek. |
|
2) |
Hemşirelik uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
|
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
|
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda Hemşirelik model/kuramlarını kulanmak. |
|
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
|
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
|
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
|
8) |
Hemşirelik uygulamalarında kişilerarası ve kültürlerarası iletişim becerilerini etkili kullanabilmek. |
|
9) |
Hemşirelik uygulama ve araştırmalarında bilişim ve bakım teknolojilerini kullanabilmek. |
|
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
|
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
|
12) |
Sağlık hizmetleri ve hemşirelik mesleğinin gelişimine katkı sağlayacak etkinliklerde sorumluluk almak ve öncülük etmek. |
|