Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
|
2) |
Avrupa Fikri; Avrupa Federal Link, 1929-1932 için Aristide Briand projesi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
3) |
Dünya Savaşı ve 1945 sonrası Avrupa işbirliği, 1945-1949 |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
4) |
Paris antlaşması1951, Savunma 1954’ün Avrupa Topluluğu |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
5) |
Liderler ve Avrupa Entegrasyonu |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
6) |
Avrupa ve Küresel Ekonomi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
7) |
Avrupa Birliğinde Türk Algıları |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
8) |
Vize |
|
9) |
Dünya, Soğuk Savaş'ın sonu sonra AB ve Türkiye |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
10) |
Ortak Dış ve Güvenlik Politikası |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
11) |
Türkiye’nin Üyelik Perspektifi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
12) |
Türkiye’nin Üyelik Perspektifi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
13) |
Berlin'de AB temsiline ilişkin ilgili yerel bölgelere ziyaret |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
14) |
Alman Federal Parlemaentosuna ve Brüksel’deki Avrupa Birliği Kurumlarına ziyaret |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bilgisayar sistemlerinde olan zengin bilgileri kullanabilir ve basit biyolojik sorulara cevap bulma ve hastalıkların teşhis ve tadavileri gibi problemlere çözüm bulur. |
3 |
2) |
Biyoloji konuları ile ilgili problemleri saptama, sentez yaparak problemlerin çözümüne yönelik hipotez kurma ve çeşitli gözlemsel ve deneysel yöntemler kullanarak hipotezi çözme becerisi kazanır. |
5 |
3) |
Eleştirel, yaratıcı ve analitik düşünme yeteneği geliştirir. |
5 |
4) |
Etkili iletişim kurma ve hem İngilizce hem Türkçe sözlü,yazılı ve okuma becerisi kazanır. Mesleki alanda ingilizceye hakim olur. |
3 |
5) |
Genetik laboratuvarında kullanılan değişik teknikleri öğrenir ve bilgi ve beceri kazanır. |
4 |
6) |
Biyolojik bilgi ve verileri analiz etme ve derleme yetisi gösterme, bunları ve sonuçlarını, arkasında yatan delilleri, bilgi ve görüşleri yazılı ve sözlü olarak net bir şekilde sunabilme. |
5 |
7) |
Nicel ve nitel veri toplama yöntemleri kullanmada bilgi ve beceri kazanır. |
3 |
8) |
Araştırmaları etik, mesleki sorumluk bilincine sahip, insani değerlere ve insan haklarına saygılı bir şekilde yürütür. İnsan deneylerinde gizlilik ilkesine önem verir. |
5 |
9) |
Moleküler biyoloji ve genetik alanında kullanılan teorileri ve uygulamaları öğrenmek ve her ikisi arasında bağlantı kurma. |
5 |
10) |
Kendini geliştirme konusunda literatürü araştırıp kullanır ve bilim-teknoloji alanındaki en yeni gelişmeleri takip eder. |
5 |
11) |
Ulusal ve uluslararası sorunlarından haberdar olup, bu sorunlara bilimsel yaklaşımla çözüm araştırır. |
4 |