Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
|
2) |
Avrupa Fikri; Avrupa Federal Link, 1929-1932 için Aristide Briand projesi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
3) |
Dünya Savaşı ve 1945 sonrası Avrupa işbirliği, 1945-1949 |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
4) |
Paris antlaşması1951, Savunma 1954’ün Avrupa Topluluğu |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
5) |
Liderler ve Avrupa Entegrasyonu |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
6) |
Avrupa ve Küresel Ekonomi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
7) |
Avrupa Birliğinde Türk Algıları |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
8) |
Vize |
|
9) |
Dünya, Soğuk Savaş'ın sonu sonra AB ve Türkiye |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
10) |
Ortak Dış ve Güvenlik Politikası |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
11) |
Türkiye’nin Üyelik Perspektifi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
12) |
Türkiye’nin Üyelik Perspektifi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
13) |
Berlin'de AB temsiline ilişkin ilgili yerel bölgelere ziyaret |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
14) |
Alman Federal Parlemaentosuna ve Brüksel’deki Avrupa Birliği Kurumlarına ziyaret |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
|
2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
|
3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
|
4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
|
5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
|
6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
|
7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
|
10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
|
11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
|
12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
|