Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
|
2) |
Avrupa Fikri; Avrupa Federal Link, 1929-1932 için Aristide Briand projesi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
3) |
Dünya Savaşı ve 1945 sonrası Avrupa işbirliği, 1945-1949 |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
4) |
Paris antlaşması1951, Savunma 1954’ün Avrupa Topluluğu |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
5) |
Liderler ve Avrupa Entegrasyonu |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
6) |
Avrupa ve Küresel Ekonomi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
7) |
Avrupa Birliğinde Türk Algıları |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
8) |
Vize |
|
9) |
Dünya, Soğuk Savaş'ın sonu sonra AB ve Türkiye |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
10) |
Ortak Dış ve Güvenlik Politikası |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
11) |
Türkiye’nin Üyelik Perspektifi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
12) |
Türkiye’nin Üyelik Perspektifi |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
13) |
Berlin'de AB temsiline ilişkin ilgili yerel bölgelere ziyaret |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
14) |
Alman Federal Parlemaentosuna ve Brüksel’deki Avrupa Birliği Kurumlarına ziyaret |
Kitap Bölümleri ve makaleler |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişimin görsel alanı üzerinde tasarım odaklı uygulama yapabilme yetisini kazandırmak. |
|
2) |
Görsel iletişime yönelik kavramsal tabanlı tasarım çözümleri önerebilme ve bütüncül bakış açısı oluşturabilme becerisini geliştirmek. |
|
3) |
Tasarım sürecini, verilen problemin analizinden çözümlerin önerilmesi ve sonuçlandırma anına kadar yönetebilme yetisini kazandırmak. |
|
4) |
Tasarımda yaratıcı yaklaşımın, yaratıcı düşünme ve üretme süreçlerinin becerisini kazandırmak. |
|
5) |
Görsel iletişimin temel mecralarına (basılı, hareketli ve etkileşimli) hakim olarak, ortamlar arası bağlantılar kurabilme yetisini kazandırmak. |
|
6) |
İletişim problemlerinin, görsel ortamlardaki karşılıklarının tasarım odaklı çözümlemelerini gerçekleştirebilme ve uygulayabilme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Görsel iletişim mecralarında tasarımların sonuçlandırılması ve son ürüne dönüştürülebilmesi için gerekli operasyon ve uygulama bilgilerini edindirmek. |
|
8) |
Tasarımda güncel olan ve sürekli bir değişime sahip olan estetik anlayışları ve güncel olayları takip edebilme, bunları özgün olarak değerlendirebilme yetisini kazandırmak. |
|
9) |
Karmaşıklaşan iletişim kanallarına, gelişen bilgi teknolojilerine ve tasarım yazılımlarına adapte olabilme, takip edebilme ve kullanabilme yetilerini geliştirmek. |
|
10) |
Görsel İletişimin ve tasarımın tarihsel köklerini ve düşünsel temellerini anlayabilmek için gerekli teorik bilgileri kazandırmak. |
|
11) |
Bir tasarım projesinin zaman yönetimini gerçekleştirebilme yetisini kazandırmak. |
|
12) |
Grup çalışması, liderlik özelliği ve bireysel özelliklerini gruba zenginlik olarak katabilme becerilerini geliştirmek. |
|
13) |
Görsel iletişim mecralarına yönelik tasarım çalışmalarını kompozisyonel çözümler ve estetik beceriler ile gerçekleştirmek için gerekli yetileri kazandırmak. |
|
14) |
Global ve lokal görsel iletişim ürünlerine ve aynı zamanda kendi çalışmalarına yönelik akademik, entellektüel ve eleştirel bakış açısı oluşturabilme yetisini geliştirmek. |
3 |