Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve Genel Tanımlar |
|
2) |
Pazarlamanın Tarihçesi ve Pazarlama Anlayışının Değişimi |
|
3) |
Müşteri Kavramı ve Tüketiciyi Anlamak |
|
4) |
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazar Araştırması |
|
5) |
Pazarlama Bölümünün Şirket İçi Yapılanması ve Diğer Bölümlerle İlişkileri |
|
6) |
Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planı Hazırlama |
|
7) |
Pazarlama Çevresi ve Pazarlama Karması |
|
8) |
Ürün Yönetimi ve Yeni Ürün Geliştirme |
|
9) |
Fiyat Stratejisi ve İskonto Politikaları |
|
10) |
Dağıtım ve Lojistik Kararları |
|
11) |
Entegre Pazarlama İletişimi ve Promosyon Yöntemleri |
|
12) |
Reklam ve Halkla İlişkiler |
|
13) |
Kişisel Satış Yönetimi ve Satış Promosyonu |
|
14) |
Internet, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama |
|
15) |
Final Sınavına Hazırlık |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası metodlar ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|