Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İnsan Kaynaklarının organizasyondaki stratejik rolü
|
vakalar ve ders notları |
2) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi: içerik ve süreç
|
vakalar ve ders notları |
3) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi stratejileri
|
vakalar ve ders notları |
4) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi stratejilerinin formülasyonu ve tanımlanması
|
vakalar ve ders notları |
5) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi ile iş performansının yükselmesi |
vakalar ve ders notları |
6) |
Stratejik insan kaynakları yönetiminin rolleri
|
vakalar ve ders notları |
7) |
organizasyonel etkinliği geliştirme stratejileri
|
vakalar ve ders notları |
8) |
Yetenek yönetimi stratejisi
|
vakalar ve ders notları |
9) |
Stratejik insan kaynakları gelişimi
|
vakalar ve ders notları |
10) |
Performans yönetimi için stratejiler
|
vakalar ve ders notları |
11) |
ödül stratejisi yok
|
vakalar ve ders notları |
12) |
çalışan iletişim stratejisi
|
vakalar ve ders notları |
13) |
İnovasyon stratejisi
|
vakalar ve ders notları |
14) |
özet ve final sınavına hazırlık |
vakalar ve ders notları |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
- Yüksek lisans yeterliliklerine dayalı olarak alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirebilme, derinleştirebilme ve alanına yenilik getirecek özgün tanımlara ulaşabilme. |
|
2) |
- Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşabilme. |
|
3) |
-Alanındaki yeni bilgileri sistematik bir yaklaşımla değerlendirebilme ve kullanabilme. |
|
4) |
- Alanına yenilik getiren, yeni bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulamayı farklı bir alana uygulayabilme, özgün bir konuyu araştırabilme, kavrayabilme, tasarlayabilme, uyarlayabilme ve uygulayabilme. |
|
5) |
-Yeni ve karmaşık düşüncelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme. |
|
6) |
- Alanı ile ilgili çalışmalarda araştırma yöntemlerini kullanabilmede üst düzey beceriler kazanmış olma. |
|
7) |
- Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceleyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmeye yönelik eylemleri yönetebilme. |
|
8) |
- Uzman kişiler ile alanındaki konuların tartışılmasında özgün görüşlerini savunabilme ve alanındaki yetkinliğini gösteren etkili bir iletişim kurabilme. |
|
9) |
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü C1 Genel Düzeyi'nde kullanarak ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilme ve tartışabilme. |
|
10) |
- Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanı ile ilgili yeni düşünce ve yöntemler geliştirebilme. |
|
11) |
- Alanındaki bilimsel, teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri tanıtarak, yaşadığı toplumun bilgi toplumu olma ve bunu sürdürebilme sürecine katkıda bulunabilme. |
|
12) |
- Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak işlevsel etkileşim kurabilme. |
|
13) |
- Alanı ile ilgili konularda karşılaşılan toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik sorunların çözümüne katkıda bulunabilme ve bu değerlerin gelişimini destekleyebilme. |
|
14) |
- Alanına yenilik getiren, yeni bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulama geliştiren ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulamayı farklı bir alana uygulayan özgün bir çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirerek alanındaki ilerlemeye katkıda bulanabilme. |
|
15) |
- Alanı ile ilgili en az bir bilimsel makaleyi ulusal ve/veya uluslar arası hakemli dergilerde yayınlayarak ve/veya özgün bir yapıt üreterek ya da yorumlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletebilme. |
|
16) |
- Özgün ve disiplinlerarası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme. |
|