BİYOMÜHENDİSLİK (İNGİLİZCE, TEZLİ) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
BNG5888-2 | Yüksek Lisans Tezi | Bahar | 0 | 0 | 0 | 30 |
Öğretim Dili: | İngilizce |
Dersin Türü: | Must Course |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Ön Koşullar: |
BNG5888-1 - Master Thesis |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Prof. Dr. GÜLAY BULUT |
Opsiyonel Program Bileşenleri: | Yoktur. |
Dersin Amacı: | YL Tez çalışmasının amacı; öğrencilere mühendislik alanında bir AR-GE konusunun nasıl yürütüleceğini, bilimsel bir konunun sağlam, eksiksiz ve net olarak nasıl tanımlanacağını öğretmektir. Diğer amaç; teorik bir araştırma konusunun bir tasarım çalışmasına nasıl dönüştürüleceğini öğrenciye kavratmaktır. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Tez çalışmasını tamamlayan öğrenci; 1. Belirli bir bilimsel alanda teorik bilgi sahibi olur, 2. Var olan bilgilerini kullanarak bilimsel gelişmelere katkı sağlayabileceği yeni bir tasarım geliştirebileceğini öğrenir, 3. Mühendislik bilimi yöntemlerine eleştirel katkılarda bulunabilir. |
Bilimsel konu anlatımında sözlü ve yazılı sunum araçlarının etkin kullanımı, bilmsel dergi ve makale tarama, ortak alanda yayınlanan çalışmaların derlenmesi, mühendislik disiplininde yenilik anlayışı. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) |
Ders Notları / Kitaplar: | Scientific journal papers in the specified field. |
Diğer Kaynaklar: | Scientific journal papers in the specified field. |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | 10 | % 0 |
Sunum | 4 | % 50 |
Seminer | 4 | % 50 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 100 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 15 | 40 | 600 |
Sunum / Seminer | 15 | 10 | 150 |
Proje | 4 | 40 | 160 |
Rapor Teslimi | 4 | 20 | 80 |
Final | 1 | 4 | 4 |
Toplam İş Yükü | 994 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |