Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Sürekli-zaman ve ayrık-zaman sinyallerin tanımları. |
|
2) |
Süreklizaman sinyallaerinde Fourier analizleri |
|
3) |
Ayrık-zamanlı sinyallerde Fourier analizleri |
|
4) |
laplace dönüşümü ve özellikleri. |
|
5) |
Z-dönüşümü ve özellikleri |
|
6) |
Zaman düzleminde sürekli-zaman sistemlerinin fark denklemleri ile sunulması |
|
7) |
Frekans düzleminde sürekli-zaman sinyallerinin Fourier ve Laplace dönüşümleri. |
|
8) |
Sürekli-zaman sistemlerinde temel giriş sinyalleri |
|
9) |
Zaman düzleminde ayrık-zaman sistemlerinin fark denklemleri ile tanımlanması |
|
10) |
Frekans düzleminde ayrık-zamanlı sistemlerin Fourier ve Z-dönüşümleri |
|
11) |
Ayrık-zamanlı sistemlerin özel giriş sinyallerine ürettiği çıkışlar. |
|
12) |
Örneklenmiş veri sistemleri |
|
13) |
Sistemler-arası bağlantılar. |
|
14) |
Geri-besleme sistemleri |
|
15) |
özet. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Pazarlama alanındaki teorik bilgileri çalışma hayatında kullanır. |
|
2) |
İşletmenin hukuki sorumluluklarını yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayabilecek bilgi ve donanıma sahip olur. |
|
3) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır, teknolojik değişiklikleri takip ederek yeni teknolojileri işletme sistemlerine uyarlar. |
|
4) |
Pazarlamada karşılaşılan sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm önerileri getirir. |
|
5) |
Değişen pazarlara yönelik geliştirilen yeni pazarlama yaklaşımlarını benimser ve uygulamaya geçirir.
|
|
6) |
Mesleği ile ilgili ulusal ve uluslar arası çerçevede güncel ve ekonomik gelişmeleri takip eder ve uygular. |
|
7) |
Piyasanın ihtiyaç duyduğu nitelikli elemanlarda aranan mesleki etik değerlere sahip olur, yazılı ve sözlü iletişimde Türk dilini etkin kullanır; alanıyla ilgili uluslararası yazışmaları yapabilecek mesleki yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|
8) |
Pazarlama yönetiminde, reklam hazırlamada, uluslararası pazar analizlerinde teknoloji ve yöntemler aracılığıyla mevcut durumu yorumlar. |
|