Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Bilgisayar ve bilgi |
Chapter 1. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
2) |
Kombinatoryal mantık devreleri |
Chapter 2. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
3) |
Kombinatoryal mantık devreleri |
Chapter 2. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
4) |
Kombinatoryal mantık tasarımı |
Chapter 3. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
5) |
Kombinatoryal mantık tasarımı |
Chapter 4. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
6) |
Kombinatoryal fonksiyonlar ve devreler |
Chapter 4. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
7) |
Kombinatoryal fonksiyonlar ve devreler |
Chapter 4. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
8) |
Aritmetik fonksiyonlar ve devreleri |
Chapter 5. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
9) |
Aritmetik fonksiyonlar ve devreleri |
Chapter 5. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
10) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
11) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
12) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
13) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
14) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Pazarlama alanındaki teorik bilgileri çalışma hayatında kullanır. |
|
2) |
İşletmenin hukuki sorumluluklarını yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayabilecek bilgi ve donanıma sahip olur. |
|
3) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır, teknolojik değişiklikleri takip ederek yeni teknolojileri işletme sistemlerine uyarlar. |
|
4) |
Pazarlamada karşılaşılan sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm önerileri getirir. |
|
5) |
Değişen pazarlara yönelik geliştirilen yeni pazarlama yaklaşımlarını benimser ve uygulamaya geçirir.
|
|
6) |
Mesleği ile ilgili ulusal ve uluslar arası çerçevede güncel ve ekonomik gelişmeleri takip eder ve uygular. |
|
7) |
Piyasanın ihtiyaç duyduğu nitelikli elemanlarda aranan mesleki etik değerlere sahip olur, yazılı ve sözlü iletişimde Türk dilini etkin kullanır; alanıyla ilgili uluslararası yazışmaları yapabilecek mesleki yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|
8) |
Pazarlama yönetiminde, reklam hazırlamada, uluslararası pazar analizlerinde teknoloji ve yöntemler aracılığıyla mevcut durumu yorumlar. |
|