Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
|
2) |
Mantığın Tanımı, Akıl İlkeleri ve Mantığın Mahiyeti |
Ders notları |
3) |
Mantığın Konusu, Gayesi, Önemi ve Faydaları |
Ders notları |
4) |
Mantığın Tarihçesi |
Ders notları |
5) |
Kavram, Çeşitleri ve Delâletleri, Kavramlar Arası İlişkiler |
Ders notları |
6) |
Beş Tümel ve Kategoriler |
Ders notları |
7) |
Tanımda Ortaya Çıkan Hatalar, Tanımlanamazlar, Bölme ve Sınıflandırma |
Ders notları |
8) |
Tanımda Ortaya Çıkan Hatalar, Tanımlanamazlar, Bölme ve Sınıflandırma |
Ders notları |
9) |
Önerme ve Çeşitleri |
Ders notları |
10) |
Modal Önermeler, Önermelerde Dağıtıcılık ve Önermeler Arası İlişkiler |
Ders notları |
11) |
Akıl Yürütme, Kıyas, Kıyasın Yapısı ve Unsurları, Yüklemli Kıyaslar |
Ders notları |
12) |
Akıl Yürütme, Kıyas, Kıyasın Yapısı ve Unsurları, Yüklemli Kıyaslar |
Ders notları |
13) |
Bitişik ve Ayrık Şartlı Kıyaslar, Bileşik Kıyaslar, Düzensiz Kıyaslar |
Ders notları |
14) |
Tümevarım ve Analoji, Beş Sanat |
Ders notları |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirebilmek |
1 |
2) |
Çocukların Türkçeyi doğru ve güzel kullanmalarına yönelik özen göstermek. |
1 |
3) |
Çocuk gelişimini ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun etkinlik hazırlamak. |
1 |
4) |
Toplum, aile ve çocuk ilişkisini tanımak;Çocukla etkili iletişim kurmak |
1 |
5) |
Drama, oyun ve müzik etkinliklerini planlamak ve uygulamak. |
1 |
6) |
Çocukların beslenme alışkanlıklarını takip etmek |
1 |
7) |
Özel gereksinimli çocuklara yönelik etkinlikler planlamak ve uygulamak. |
1 |
8) |
Çocukta bilim ve teknoloji eğitimini uygulamak |
1 |
9) |
Günlük eğitim planı akışı içerisindeki etkinliklerini planlamak ve uygulamak |
1 |
10) |
Çalışma ortamındaki araç-gereç,materyal, dokümanları kullanmak, hazırlamak ve bakımını yapmak. |
1 |
11) |
Aile eğitimi konusunda bilgi ve beceri sahibi olmak |
1 |
12) |
Çocuk sağlığı ve hastalıkları konusunda bilgi ve beceri sahibi olmak |
1 |