Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Introduction to the Course |
yok |
2) |
Tarih: Yapilar, Imparatorluklar
Siyaset Felsefesi: Max Weber |
Ders kitaplari |
3) |
Tarih: Bir Guc Sistemi olarak Avrupa
Siyaset Felsefesi: Herbert Marcuse |
Ders kitaplari |
4) |
Tarih: Birinci Dunya Savasi
Siyaset Felsefesi: Hannah Arendt |
Ders kitaplari |
5) |
Tarih: Eski Dunya Duzeninin Sonu
Siyaset Felsefesi: C.B. Machpherson |
Ders kitaplari |
6) |
Ara Sinav 1 |
Ders kitaplari |
7) |
Tarih: Global Tarihin Ortaya Cikisi
Siyaset Felsefesi: Michael Oakenshott |
Ders kitaplari |
8) |
Tarih: Ikinci Dunya Savasi
Siyaset Felsefesi: Friedrich Hayek |
Ders Kitaplari |
9) |
Tarih: Soguk Savas
Siyaset Felsefesi: Karl Popper |
Ders kitaplari |
10) |
Tarih: Asya, Afrika ve Yakin Dogu
Siyaset Felsefesi: Isaiah Berlin |
Ders kitaplari |
11) |
Tarih: Yeni Ekonomik ve Toplumsal Dunyalar
Siyaset Felsefesi: John Rawls |
Ders kitaplari |
12) |
ARA SINAV II |
Ders kitaplari |
13) |
Tarih: Degisen Dunya Dengeleri
Siyaset Felsefesi: Robert Nozick |
Ders kitaplari |
14) |
Tarih: Bir donemin sonu
Siyaset Felsefesi: Jurgen Habermas |
Ders kitaplari |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Pazarlama alanındaki teorik bilgileri çalışma hayatında kullanır. |
|
2) |
İşletmenin hukuki sorumluluklarını yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayabilecek bilgi ve donanıma sahip olur. |
|
3) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır, teknolojik değişiklikleri takip ederek yeni teknolojileri işletme sistemlerine uyarlar. |
|
4) |
Pazarlamada karşılaşılan sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm önerileri getirir. |
|
5) |
Değişen pazarlara yönelik geliştirilen yeni pazarlama yaklaşımlarını benimser ve uygulamaya geçirir.
|
|
6) |
Mesleği ile ilgili ulusal ve uluslar arası çerçevede güncel ve ekonomik gelişmeleri takip eder ve uygular. |
|
7) |
Piyasanın ihtiyaç duyduğu nitelikli elemanlarda aranan mesleki etik değerlere sahip olur, yazılı ve sözlü iletişimde Türk dilini etkin kullanır; alanıyla ilgili uluslararası yazışmaları yapabilecek mesleki yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|
8) |
Pazarlama yönetiminde, reklam hazırlamada, uluslararası pazar analizlerinde teknoloji ve yöntemler aracılığıyla mevcut durumu yorumlar. |
|