Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Introduction to the Course |
yok |
2) |
Tarih: Yapilar, Imparatorluklar
Siyaset Felsefesi: Max Weber |
Ders kitaplari |
3) |
Tarih: Bir Guc Sistemi olarak Avrupa
Siyaset Felsefesi: Herbert Marcuse |
Ders kitaplari |
4) |
Tarih: Birinci Dunya Savasi
Siyaset Felsefesi: Hannah Arendt |
Ders kitaplari |
5) |
Tarih: Eski Dunya Duzeninin Sonu
Siyaset Felsefesi: C.B. Machpherson |
Ders kitaplari |
6) |
Ara Sinav 1 |
Ders kitaplari |
7) |
Tarih: Global Tarihin Ortaya Cikisi
Siyaset Felsefesi: Michael Oakenshott |
Ders kitaplari |
8) |
Tarih: Ikinci Dunya Savasi
Siyaset Felsefesi: Friedrich Hayek |
Ders Kitaplari |
9) |
Tarih: Soguk Savas
Siyaset Felsefesi: Karl Popper |
Ders kitaplari |
10) |
Tarih: Asya, Afrika ve Yakin Dogu
Siyaset Felsefesi: Isaiah Berlin |
Ders kitaplari |
11) |
Tarih: Yeni Ekonomik ve Toplumsal Dunyalar
Siyaset Felsefesi: John Rawls |
Ders kitaplari |
12) |
ARA SINAV II |
Ders kitaplari |
13) |
Tarih: Degisen Dunya Dengeleri
Siyaset Felsefesi: Robert Nozick |
Ders kitaplari |
14) |
Tarih: Bir donemin sonu
Siyaset Felsefesi: Jurgen Habermas |
Ders kitaplari |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |