Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
1.Week: Introduction: Anatolia, Land and Peoples The Historical Geography of Anatolia and First Civilizations in Anatolia |
|
2) |
Hittite Imperial Civilization |
|
3) |
The Legend of Troy: Achaeans and Hittites on the Anatolian Shores |
|
4) |
Croesus of Lydia and Midas of Phrygia: Anatolian Kingdoms of the Iron Age (1000-550 B.C.) |
|
5) |
From Cyrus to Alexander: Achaemenid and Hellenistic Legacy in Anatolia |
|
6) |
Rome in Anatolia: the Transformation of an Empire |
|
7) |
God(s) and Sanctuaries in Anatolia: Judaism and Christianity from Saint Paul to Constantine |
|
8) |
East meets West in Anatolia: Cultural Encounters |
|
9) |
Byzantines, Crusaders and Seljuk Turks and the Other Tuırks |
|
10) |
Islamic Dynasties in Anatolia I, 1100-1450 |
|
11) |
Islamization of Anatolia II, 1100-1450 |
|
12) |
Early Ottomans |
|
13) |
Ottoman Imperial Civilization |
|
14) |
Ottoman Imperial Civilization II |
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilir. |
|
2) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili tüm uygulamaları tekniğine uygun olarak yapabilir. |
|
3) |
Fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlar ve değerlendirir, sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm için planlanan çalışmalarda yer alabilir. |
|
4) |
Fizyoterapi alanındaki güncel bilgileri içeren ders notları, uygulama araç-gereçleri, görsel-nesnel kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı derslerden edindiği bilgileri mesleki olarak değerlendirebilir ve uygulayabilir. |
|
5) |
Fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilir. |
|
6) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun olarak katkıda bulunabilir. |
|
7) |
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuata ve mesleki etik kurallarına uygun davranabilir. |
3 |
8) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütebilir. |
|
9) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak çalışabilir. |
|
10) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilir. |
|
11) |
Fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. |
|