Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
“Gustar” (tekrar), hava durumu. |
Español sin fronteras, konu 8
Pasaporte, konu 8
|
2) |
Renkler, sıfat formlarına devam. |
Español sin fronteras, konu 8
Pasaporte, konu 8
|
3) |
“Estar+gerundio”, (şimdiki zaman yapısı), doktor diyalogları. |
Español sin fronteras, konu 9
Pasaporte, konu 9
|
4) |
“Estar+gerundio”, (şimdiki zaman yapısı), doktor diyalogları. |
Español sin fronteras, konu 9
Pasaporte, konu 9
|
5) |
Basit gelecek, devam. |
Español sin fronteras, konu 10
Pasaporte, konu 10
|
6) |
Gelecek yapılarına devam. |
Español sin fronteras, konu 10
Pasaporte, konu 10
|
7) |
Karışık zamanlar |
Español sin fronteras, konu 11
Pasaporte, konu 11
|
8) |
Karışık zamanlara devam. |
Español sin fronteras, konu 11
Pasaporte, konu 101
|
9) |
“Pretérito perfecto” |
Español sin fronteras, konu 12
Pasaporte, konu 12
|
10) |
perfect tense |
Español sin fronteras, konu 12
Pasaporte, konu 12
|
11) |
“Pretérito”. |
Español sin fronteras, konu 13
Pasaporte, konu 13
|
12) |
“Pretérito”. |
Español sin fronteras, konu 13
Pasaporte, konu 13
|
13) |
“Pretérito Imperfecto”. |
Español sin fronteras, konu 14
Pasaporte, konu 14
|
14) |
tekrar |
Español sin fronteras, konu 14
Pasaporte, konu 14
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Pazarlama alanındaki teorik bilgileri çalışma hayatında kullanır. |
|
2) |
İşletmenin hukuki sorumluluklarını yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayabilecek bilgi ve donanıma sahip olur. |
|
3) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır, teknolojik değişiklikleri takip ederek yeni teknolojileri işletme sistemlerine uyarlar. |
|
4) |
Pazarlamada karşılaşılan sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm önerileri getirir. |
|
5) |
Değişen pazarlara yönelik geliştirilen yeni pazarlama yaklaşımlarını benimser ve uygulamaya geçirir.
|
|
6) |
Mesleği ile ilgili ulusal ve uluslar arası çerçevede güncel ve ekonomik gelişmeleri takip eder ve uygular. |
|
7) |
Piyasanın ihtiyaç duyduğu nitelikli elemanlarda aranan mesleki etik değerlere sahip olur, yazılı ve sözlü iletişimde Türk dilini etkin kullanır; alanıyla ilgili uluslararası yazışmaları yapabilecek mesleki yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|
8) |
Pazarlama yönetiminde, reklam hazırlamada, uluslararası pazar analizlerinde teknoloji ve yöntemler aracılığıyla mevcut durumu yorumlar. |
|