Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Alfabe, telaffuz alıştırmaları, artikeller, tanışma. |
Español sin fronteras, konu I
Pasaporte, konu I
|
2) |
Sıfatlar, sıfat çekimleri, düzenli fiiller. |
Español sin fronteras, konu I
Pasaporte, konu I
|
3) |
Düzensiz fiiller, yönler, adres sorma, sayılar. |
Español sin fronteras, konu 2
Pasaporte, konu 2
|
4) |
İfade şekilleri, fiil çekimleri, zarflar. |
Español sin fronteras, konu 2
Pasaporte, konu 2
|
5) |
Alışveriş konuşmaları, Latinamerika ifadeleri, fiillere devam. |
Español sin fronteras, konu 3
Pasaporte, konu 3
|
6) |
Introduction to imperative forms, possessive forms. |
Español sin fronteras, konu 3
Pasaporte, konu 3
|
7) |
“Ir+a” future, more adverbs. |
Español sin fronteras, konu 4
Pasaporte, konu 4
|
8) |
Kibar form, plan yapma. |
Español sin fronteras, konu 4
Pasaporte, konu 4
|
9) |
Telefon diyalogları, gereklilik ve zorunluluk kipleri. |
Español sin fronteras, konu 5
Pasaporte, konu 5
|
10) |
“Gustar”(hoşa gitme) ve benzer fiil yapıları. |
Español sin fronteras, konu 5
Pasaporte, konu 5
|
11) |
Kiplere devam |
Español sin fronteras, konu 6
Pasaporte, konu 6
|
12) |
“que, quien, donde, etc” ile karmaşık cümle yapıları. |
Español sin fronteras, konu 6
Pasaporte, konu 6
|
13) |
tekrar |
Español sin fronteras, konu 7
Pasaporte, konu 7
|
14) |
tekrar |
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Pazarlama alanındaki teorik bilgileri çalışma hayatında kullanır. |
|
2) |
İşletmenin hukuki sorumluluklarını yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayabilecek bilgi ve donanıma sahip olur. |
|
3) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır, teknolojik değişiklikleri takip ederek yeni teknolojileri işletme sistemlerine uyarlar. |
|
4) |
Pazarlamada karşılaşılan sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm önerileri getirir. |
|
5) |
Değişen pazarlara yönelik geliştirilen yeni pazarlama yaklaşımlarını benimser ve uygulamaya geçirir.
|
|
6) |
Mesleği ile ilgili ulusal ve uluslar arası çerçevede güncel ve ekonomik gelişmeleri takip eder ve uygular. |
|
7) |
Piyasanın ihtiyaç duyduğu nitelikli elemanlarda aranan mesleki etik değerlere sahip olur, yazılı ve sözlü iletişimde Türk dilini etkin kullanır; alanıyla ilgili uluslararası yazışmaları yapabilecek mesleki yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|
8) |
Pazarlama yönetiminde, reklam hazırlamada, uluslararası pazar analizlerinde teknoloji ve yöntemler aracılığıyla mevcut durumu yorumlar. |
|