Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Alfabe, telaffuz alıştırmaları, artikeller, tanışma. |
Español sin fronteras, konu I
Pasaporte, konu I
|
2) |
Sıfatlar, sıfat çekimleri, düzenli fiiller. |
Español sin fronteras, konu I
Pasaporte, konu I
|
3) |
Düzensiz fiiller, yönler, adres sorma, sayılar. |
Español sin fronteras, konu 2
Pasaporte, konu 2
|
4) |
İfade şekilleri, fiil çekimleri, zarflar. |
Español sin fronteras, konu 2
Pasaporte, konu 2
|
5) |
Alışveriş konuşmaları, Latinamerika ifadeleri, fiillere devam. |
Español sin fronteras, konu 3
Pasaporte, konu 3
|
6) |
Introduction to imperative forms, possessive forms. |
Español sin fronteras, konu 3
Pasaporte, konu 3
|
7) |
“Ir+a” future, more adverbs. |
Español sin fronteras, konu 4
Pasaporte, konu 4
|
8) |
Kibar form, plan yapma. |
Español sin fronteras, konu 4
Pasaporte, konu 4
|
9) |
Telefon diyalogları, gereklilik ve zorunluluk kipleri. |
Español sin fronteras, konu 5
Pasaporte, konu 5
|
10) |
“Gustar”(hoşa gitme) ve benzer fiil yapıları. |
Español sin fronteras, konu 5
Pasaporte, konu 5
|
11) |
Kiplere devam |
Español sin fronteras, konu 6
Pasaporte, konu 6
|
12) |
“que, quien, donde, etc” ile karmaşık cümle yapıları. |
Español sin fronteras, konu 6
Pasaporte, konu 6
|
13) |
tekrar |
Español sin fronteras, konu 7
Pasaporte, konu 7
|
14) |
tekrar |
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
|
2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
|
3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
|
4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
|
5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
|
6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
|
7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
|
10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
|
11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
|
12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
|