Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
“Barbaros Hayreddin Paşa” (Cevdet Paşa, Tarih-i Cevdet) |
(Cevdet Paşa, Tarih-i Cevdet) |
2) |
“Barbaros Hayreddin Paşa” |
(Cevdet Paşa, Tarih-i Cevdet) |
3) |
“Barbaros Hayreddin Paşa” |
(Cevdet Paşa, Tarih-i Cevdet) |
4) |
“Ulemâya Dâir”
* İsm-i fâ‘il, İsm-i mef‘ûl
|
(Koçi Bey Risâlesi’nden) |
5) |
“16. Yüzyılın Siyaset Bilimcisi Lütfi Paşa’nın Devlet Adamlarına Tavsiyeleri”
* Aksâm-ı seb‘a.
|
(Lütfi Paşa, Âsafnâme) |
6) |
“16. Yüzyılın Siyaset Bilimcisi Lütfi Paşa’nın Devlet Adamlarına Tavsiyeleri”–
*Aksâm-ı seb‘a.
|
(Lütfi Paşa, Âsafnâme) |
7) |
“İstanbul’da Çarşı ve Pazarların Düzeni Hakkında”
*Sıfat-ı müşebbehe, İsm-i tafdîl, Arapça ve Farsça edatlar.
|
(Anonim, Kitâb-ı Mesâlih) |
8) |
“Evliyâ Çelebi’ye Göre Amasya”-
*Arapça ay ve gün adları, Sayılar
|
|
9) |
“Pîrî Reis’e Göre Bozcaada” |
(Pîrî Reis, Kitâb-ı Bahriye) |
10) |
“Yazı ve Belge Çeşitlerine Dair Örnek Metinler I”; El yazması eser tanıtımı.
*Arapça ve Farsça tamlamalar - Ebced hesabı, Mekân ve zaman isimleri vb.
|
|
11) |
“Yazı ve Belge Çeşitlerine Dair Örnek Metinler I”; El yazması eser tanıtımı.
*Arapça ve Farsça tamlamalar - Ebced hesabı, Mekân ve zaman isimleri vb.
|
|
12) |
“Yazı ve Belge Çeşitlerine Dair Örnek Metinler I”; El yazması eser tanıtımı.
*Arapça ve Farsça tamlamalar - Ebced hesabı, Mekân ve zaman isimleri vb.
|
|
13) |
Oruç Bey yazmalarına göre Ankara Savaşı (1402). |
|
14) |
Âşık Paşazade, Neşrî, |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Pazarlama alanındaki teorik bilgileri çalışma hayatında kullanır. |
|
2) |
İşletmenin hukuki sorumluluklarını yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayabilecek bilgi ve donanıma sahip olur. |
|
3) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır, teknolojik değişiklikleri takip ederek yeni teknolojileri işletme sistemlerine uyarlar. |
|
4) |
Pazarlamada karşılaşılan sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm önerileri getirir. |
|
5) |
Değişen pazarlara yönelik geliştirilen yeni pazarlama yaklaşımlarını benimser ve uygulamaya geçirir.
|
|
6) |
Mesleği ile ilgili ulusal ve uluslar arası çerçevede güncel ve ekonomik gelişmeleri takip eder ve uygular. |
|
7) |
Piyasanın ihtiyaç duyduğu nitelikli elemanlarda aranan mesleki etik değerlere sahip olur, yazılı ve sözlü iletişimde Türk dilini etkin kullanır; alanıyla ilgili uluslararası yazışmaları yapabilecek mesleki yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|
8) |
Pazarlama yönetiminde, reklam hazırlamada, uluslararası pazar analizlerinde teknoloji ve yöntemler aracılığıyla mevcut durumu yorumlar. |
|