Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Oryantasyon/ İtalyanca I programının öğrencilere tanıtılması ve İtalya hakkında genel fikir edinilmesi. PPT1. |
Dispensa. Powerpoint slide (ITALIA italiano) |
2) |
Selamlaşma. Alfabe. İsim sormak ve söylemek. Telaffuz çalışması yapmak. Konu ile ilgili mini dialoglar dinlemek ve yapmak. |
Italian Espresso 1 (unità 1/unit 1), Dispensa. |
3) |
0'dan 20 kadar sayılar. Milliyet sıfatlarını kullanarak nereli olduğunu sormak ve söylemek. Basit soru kalıpları ile soru sormak ve cevap vermek. Belirli tanımlıklar (tekil) |
Italian Espresso 1 (unità 1, unit 1) |
4) |
Soru kalıplarını kullanarak soru sormak ve cevap vermek. öğrenilen fiillerle kısa bir tanıtma yazısı yazmak. Kendini tanıtmak. |
Italian Espresso 1 (unità 1, unit1) |
5) |
Meslekler. Ne iş yaptığını sormak ve söylemek. iş yerleri. nerede çalıştığını sormak ve söylemek. soru kalıpları kullanarak soru yapmak ve cevap vermek. 20 dan 100 kadar sayılar. Yaş sormak ve söylemek. Telefon numarası ve adres sormak ve söylemek. Geniş zamanda -are bitimli düzenli fiiller. Olumsuz cümler kurmak |
Italian Espresso 1 (unità 2, unit2) |
6) |
Restoranda sipariş vermek ve hesap istemek. Cins ve sayılarına göre isimler, belirtili tanımlıklar. Konu ile ilgili yazma ve dinleme çalışmaları yapmak.O, a, e bitimli tekil ve çoğul isimler. - ere bitimli düzenli fiiller |
Italian Espresso 1 (unità 2/3, unit2/3) |
7) |
Barda yiyecek içecek siparişi vermek, ile barda hangi yiyecek ve içeceklerin bulunduğunu görmek., belirtisiz tanımlıklar. İşaret sıfatları. Belirtili tanımlıkları (çoğul) ve belirtisiz tanımlıkları. |
Italian Espresso 1 (unità 3, unit3) |
8) |
Tekrar.
|
Extra material
Italian Espresso 1 (Esercizi)
|
9) |
Haftanın günlerini öğrenmek. Restoran dialoğunu canlandırmak. Konu ile ilgili ilanları okuyup anlamak ve bir ilan oluşturmak. Hal hatır sormak; kendini ve bir başkasını tanıtmak. bir dialog canlandırmak ve konuşulan dillerden bahsetmek. Düzenli ve birkaç düzensiz –ire filleri. |
Italian Espresso 1 (unità 3, unit3) |
10) |
are, ere ve ire bitimli düzenli fiiller. Verilen bilgiler doğrultusunda resimdeki kişileri tanıtma. okuma ve yazma çalışmaları yapmak. |
Italian Espresso 1 (unità 4, unit4) |
11) |
Kendini tanıtmak ve kişisel tercihleri ifade etmek, konu ile ilgili metin okumak ve alıştırmalar yapmak Düzenli fiillerin şimdiki zamana göre çekimi ve ilgili alıştırmalar yapmak.
|
Italian Espresso 1 (unità 4, unit4) |
12) |
Tatil hakkında ve boş zamanda yapılan aktiviteler ile ilgili konuşmak ve yazmak. |
Italian Espresso 1 (unità 5, unit 5) |
13) |
100’den sonraki sayılar. Basit edatların kullanımı. Gayri resmi ve resmi kullanımları öğrenmek
|
Italian Espresso 1 (unità 5, unit 5) |
14) |
Sunumlar |
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |