Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İlk temas. Fransızca, Fransızlar, Fransa |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
2) |
L1 Kendini tanıtmak |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
3) |
L1 Kendini tanıtmak |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
4) |
L2 Kendi hakkında bilgiler verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
5) |
L3 Başkaları hakkında bilgiler verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
6) |
L3 Başkaları hakkında bilgiler verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
7) |
L4 Birisi hakkında sorular sorabilmek. Bilan ünite |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
8) |
L5 Geldiği, gittiği ve bulunduğu yer hakkında bilgi verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
9) |
L5 Geldiği, gittiği ve bulunduğu yer hakkında bilgi verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
10) |
L6 Haftalık ders programı hakkında konuşabilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
11) |
L7 Kullandığı ulaşım araçlarını belirterek yolculuğu hakkında konuşabilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
12) |
Genel tekrar |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
13) |
L8 Yol tarifi yapabilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
14) |
L8 Yol tarifi yapabilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilir. |
|
2) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili tüm uygulamaları tekniğine uygun olarak yapabilir. |
|
3) |
Fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlar ve değerlendirir, sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm için planlanan çalışmalarda yer alabilir. |
|
4) |
Fizyoterapi alanındaki güncel bilgileri içeren ders notları, uygulama araç-gereçleri, görsel-nesnel kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı derslerden edindiği bilgileri mesleki olarak değerlendirebilir ve uygulayabilir. |
|
5) |
Fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilir. |
|
6) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun olarak katkıda bulunabilir. |
|
7) |
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuata ve mesleki etik kurallarına uygun davranabilir. |
3 |
8) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütebilir. |
|
9) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak çalışabilir. |
|
10) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilir. |
|
11) |
Fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. |
|