Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Antik ve Orta Çağlarda Müzik Gregorien kilise müzikleri |
|
2) |
Gotik Çağ Müzik ve Mimaride Terminoloji |
Gotik Çağ Müzik DVD |
3) |
Üvertür, Orotoryo, ve Madrigal tanımları |
cd |
4) |
Rönesans Çağı etkileri, Terminoloji |
|
5) |
Opera tanımı İnsan seslerinin sınıflandırılması |
dvd |
6) |
Orkestra Çalgılarının tanımı |
|
7) |
Homofoni, Polifoni,Parti ve Partisyon |
Notaların incelenmesi |
8) |
Barok Çağ, Barok Devrin kültürel temelleri |
|
9) |
Bach,Vivaldi, Scarlatti , Barok döneminde Opera |
|
10) |
Oda Müziği ve Süit Tanımları |
|
11) |
Klasik Döneme Genel Bakış. Diğer sanat dalları ile karşılaştırma |
|
12) |
Viyana Kiasikleri Mozart, Haydn, Beethoven |
|
13) |
Senfoni, Konçerto Tanımları |
|
14) |
Genel Tekrar |
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilir. |
|
2) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili tüm uygulamaları tekniğine uygun olarak yapabilir. |
|
3) |
Fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlar ve değerlendirir, sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm için planlanan çalışmalarda yer alabilir. |
|
4) |
Fizyoterapi alanındaki güncel bilgileri içeren ders notları, uygulama araç-gereçleri, görsel-nesnel kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı derslerden edindiği bilgileri mesleki olarak değerlendirebilir ve uygulayabilir. |
|
5) |
Fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilir. |
|
6) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun olarak katkıda bulunabilir. |
|
7) |
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuata ve mesleki etik kurallarına uygun davranabilir. |
3 |
8) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütebilir. |
|
9) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak çalışabilir. |
|
10) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilir. |
|
11) |
Fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. |
|