| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
Antik ve Orta Çağlarda Müzik Gregorien kilise müzikleri |
|
| 2) |
Gotik Çağ Müzik ve Mimaride Terminoloji |
Gotik Çağ Müzik DVD |
| 3) |
Üvertür, Orotoryo, ve Madrigal tanımları |
cd |
| 4) |
Rönesans Çağı etkileri, Terminoloji |
|
| 5) |
Opera tanımı İnsan seslerinin sınıflandırılması |
dvd |
| 6) |
Orkestra Çalgılarının tanımı |
|
| 7) |
Homofoni, Polifoni,Parti ve Partisyon |
Notaların incelenmesi |
| 8) |
Ara Sınav Haftası |
|
| 9) |
Barok Çağ, Barok Devrin kültürel temelleri |
|
| 10) |
Bach,Vivaldi, Scarlatti , Barok döneminde Opera |
|
| 11) |
Oda Müziği ve Süit Tanımları |
|
| 12) |
Klasik Döneme Genel Bakış. Diğer sanat dalları ile karşılaştırma |
|
| 13) |
Senfoni, Konçerto Tanımları |
|
| 14) |
Viyana Kiasikleri Mozart, Haydn, Beethoven |
|
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak |
3 |
| 2) |
Reklamcılık, İkna Edici İletişim, Marka Yönetimi gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek |
3 |
| 3) |
Reklamcılık alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek |
3 |
| 4) |
Reklamcılık alanındaki yenilikleri takip edebilmek ve yorumlayabilmek |
1 |
| 5) |
Alanda merak ettikleri konu doğrultusunda bilimsel bir bakış açısı sergileyebilmek |
5 |
| 6) |
Geliştirdikleri bilimsel bakış açısı ile alanın ihtiyaçlarını ve sorunlarını çözebilmek |
3 |
| 7) |
Reklamcılık alanında yer alan tüm dinamikleri tanımak ve anlamak |
2 |
| 8) |
Pratik alanda reklamcılık açısından karşılaşılan sorunları analiz ederek, çözümler üretebilmek |
2 |