Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse giriş |
|
2) |
Yardımcı Tekenolojiler: Tanım, Kurallar, Devamlılık ve Sınıfiçi Kullanım, 2004 Yardımcı Teknolojiler yasasına genel bir bakış |
Blm. 1: (Beard, Carpenter & Johnston) |
3) |
Evrensel Tasarım
Erişilebilirlik
Öğrenmeye Yonelik Evrensel Tasarım |
Blm. 1: (CEC) |
4) |
AT & UDL Kullanım Alanları
UD & UDL İlişkisi |
Blm. 3: (CEC)
Blm. 4: (CEC) |
5) |
Yardımcı Teknolojileri Değerlendirme
Yardımcı Teknolojileri Değerlendirmede Kullanılan araç ve çerçeveleri Keşfetme |
Blm. 3: (Beard, Carpenter & Johnston) |
6) |
IEP (Kişiye Özel Eğitim): Amaçlar ve Çıktıları |
|
7) |
Yardımcı Teknolojiler & Otizm |
|
8) |
Çocuklar ve ergenler için Yardımcı Teknolojiler |
Blm. 4: (Beard, Carpenter & Johnston) |
9) |
İleri seviye engelliler için Yardımcı Teknolojiler |
Blm. 5: (Beard, Carpenter & Johnston) |
10) |
Yardımcı Teknolojiler: Konumlama ve Hareket Kabiliyeti |
Blm. 6: (Beard, Carpenter & Johnston) |
11) |
İletişim için Yardımcı Teknolojiler |
Blm. 7: (Beard, Carpenter & Johnston) |
12) |
Yardımcı Teknolojiler: Duyu ve algı zayıflığı |
Blm. 8: (Beard, Carpenter & Johnston |
13) |
Uzaktan Eğitim için Yardımcı Teknolojiler
Web Erişilebilirliği |
Blm. 10: (Beard, Carpenter & Johnston) |
14) |
Proje Sunumları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
2 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
2 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
2 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
3 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
2 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
2 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
2 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
2 |