Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Stratejik Pazarlama Yönetimine Giriş |
|
2) |
Marka Yönetimi ve Marka Değeri Yaratma |
|
3) |
Pazar Analizi ve Hedefleme Stratejileri |
|
4) |
Fiyatlandırma Stratejileri ve Değer Yönetimi |
|
5) |
Dağıtım Kanalları Yönetimi ve Tedarik Zinciri Stratejileri |
|
6) |
Dijital Pazarlama ve E-Ticaret Uygulamaları |
|
7) |
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Sadakat Programları |
|
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Büyük Veri ve Pazarlamada Veri Analitiği /Stratejik Pazarlama Uygulamaları Üzerine Tartışma |
|
10) |
Küresel Pazarlarda Stratejik Pazarlama |
|
11) |
Sürdürülebilir Pazarlama Stratejileri ve Yeşil Pazarlama |
|
12) |
Rekabetçi Pazarlarda Yenilikçi Pazarlama Çözümleri |
|
13) |
Stratejik Pazarlama İletişimi ve Entegre Kampanyalar |
|
14) |
Genel Değerlendirme ve Final Sunumları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İşletmelerin yönetim, organizasyon, pazarlama, finans ve insan kaynakları alanlarında gerekli kavram ve teorilere hakim olur ve bu alanlarda stratejik kararlar alabilir. |
3 |
2) |
İşletme alanında öğrendiği bilgileri iş hayatında etkin bir şekilde uygulayabilir ve karşılaştığı karmaşık iş problemlerine çözüm üretebilir. |
2 |
3) |
İşletme ile ilgili bilimsel araştırmaları analiz edebilir, bu araştırmalarda yer alabilir ve yenilikçi çözümler geliştirebilir. |
1 |
4) |
İşletme yönetiminde kullanılan bilgisayar yazılımları ve dijital araçlara hakim olarak, veri analizinde teknolojiyi etkin bir şekilde kullanabilir. |
2 |
5) |
Hem bireysel hem de grup çalışmalarında gerekli iletişim ve sorumluluk yetkinliğine sahip olur, çok disiplinli ve çok kültürlü takımlarda liderlik yapabilir. |
3 |
6) |
İşletmelerin faaliyetlerinde etik değerlere, sosyal sorumluluğa, sürdürülebilirliğe ve işçi-tüketici ilişkilerinde adil yönetim anlayışına uygun hareket edilmesi gerektiğini benimser. |
2 |
7) |
İşletme alanındaki bilgilerini, yaşam boyu öğrenme yaklaşımı doğrultusunda sürekli yeniler, geliştirir ve çevresindekilerle paylaşır. |
4 |
8) |
İşletmelerde karşılaşılan sorunları analitik bir bakış açısıyla analiz eder, stratejik çözümler geliştirir ve bu çözümlerin uygulanmasını kontrol eder. |
5 |
9) |
Değişen pazar koşullarına göre bilgi ve becerilerini günceller, yenilikçi ve sürdürülebilir iş stratejileri geliştirme yeterliliğine sahip olur |
2 |
10) |
Bir mal veya hizmet işletmesinde hem ticari başarı hem de topluma fayda sağlayan, sürdürülebilirlik odaklı yatırım projeleri hazırlayabilir, uygulayabilir ve değerlendirebilir. |
4 |
11) |
İşletmelerin çalışanlarına sağladıkları güvenceler, olanaklar ve çalışma ortamının önemini kavrar, iş yerinde eşitlikçilik, etik ve sürdürülebilirlik ilkelerine dayalı bir yönetim anlayışını benimser |
3 |