Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Staff development and training - Okuma: İşe alma broşürü |
Kelime öğrenme (Mesleki eğitim) |
2) |
Job descriptions and job satisfaction - Yazma: Kısa iş tanımları |
Kelime öğrenme (Ünvanlar ve ünvanlar için kullanılan kısaltmalar) |
3) |
Letters of enquiry and applications - Yazma: İş başvuru epostası |
Kelime öğrenme, iş başvurusu için eposta yazma |
4) |
Telephone skills - Dinleme: Telefon dili |
Kelime öğrenme; telefonda konuşma canlandırması için hazırlık |
5) |
New product development - Konuşma: Yeni bir ürünün tanıtımı |
Kelime öğrenme (Pazarlama terimleri); Tanıtılacak yeni ürünün belirlenip konuşmanın hazırlanması |
6) |
Establishing relationships and negotiating - Okuma: Bir ürün hakkında soru sorma ve bilgi isteme |
Kelime öğrenme (Koşullar ve şartlar) |
7) |
Genel tekrar |
|
8) |
Financing the start-up - Konuşma: (Canlandırma) İş kurma için tavsiye alma |
Kelime öğrenme; canlandırma için hazırlık |
9) |
Presenting your business idea - Okuma: Sunumları en etkili biçimde kullanma |
Kelime öğrenimi(Sunum ekipmanları); yapılacak sunumun ilk taslağı |
10) |
Reports - Konuşma: Tabloları okuma ve yorumlama |
Kelime öğrenimi (Değişiklikleri ifade eden terimler) |
11) |
Business meetings - Dinleme: Bir iş toplantısı |
Kelime öğrenme (Toplantı türleri, düşünce belirtme) |
12) |
Using the Internet - Okuma: Websitesi tasarımı |
Kelime öğrenimi (Bilgisayar ve internet) |
13) |
Öğrencilerin sunumları |
Sunumun son hali için hazırlık |
14) |
A staff survey - Yazma: Ofisin modernleştirilmesi hakkında yapılan bir anketin sonuçlarını değerlendirme |
Kelime öğrenme (Sayıların ve yüzdelerin ifadesi) |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sahne sanatları (oyunculuk, dans, müzik vs.) alanına ilişkin yöntem ve teknikleri kullanarak alanına özgü kuramsal, tarihsel, estetik bilgiye sahip olurlar. |
2 |
2) |
Sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahip olurlar ve kendi alanlarında, kuram ve uygulama bütünlüğü sağlarlar. |
2 |
3) |
Sahne sanatları konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
2 |
4) |
Sahne sanatları konusunda soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
1 |
5) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
3 |
6) |
Yerelden evrensele çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir. |
3 |
7) |
Sahne sanatları alanının ilişkili olduğu disiplinler konusunda bilgi sahibi olurlar ve alanının içindeki alt disiplinlerin etkileşimini değerlendirebilirler. |
2 |
8) |
Sanatsal eleştiri yöntemleri konusunda bilgi sahibi olarak çok boyutlu algılayabilme tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirirler. |
3 |
9) |
Alanı ile ilgili özgün yapıtları toplumla paylaşır ve sonuçlarını değerlendirebilirler ve kendi çalışmalarını eleştirel yöntemler kullanarak sorgulayabilirler. |
1 |
10) |
Kendi alanları ile ilgili İngiliz dilindeki kaynakları izler ve kendi alanlarında yabancı meslektaşlarıyla iletişim kurabilirler. |
1 |
11) |
Sahne sanatları alanı konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkına vararak soyut ve somut kavramları yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilirler. |
3 |
12) |
İnterdisipliner sanat anlayışı çerçevesinde özgün yapıtlar ortaya koyabilirler. |
2 |
13) |
Sahne Sanatları programı ve içinde bulunan birimler çerçevesinde, alanında evrensel platformda yer alabilecek donanıma sahip bireyler haline gelirler. |
3 |
14) |
Sahne Sanatları Programı bünyesinde, çalışılan alana göre; oyunculuk ve müzikal tiyatro alanında yetkin teknik bilgiye sahip olurlar. |
2 |
15) |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
3 |