Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin tanıtımı |
|
2) |
Tez yazım süreci hakkında bilgi |
|
3) |
Konu belirleme ve kaynak araştırması |
|
4) |
Kaynak araştırması ve tezin strüktürünü belirleme |
|
5) |
Kaynak araştırması ve tez strüktürünü geliştirme |
|
6) |
Başlık, kaynakça ve tez strüktürü üzerine genel geribildirim |
|
7) |
Bireysel danışma |
|
8) |
Tez geliştirme üzerine bilgi paylaşımı |
|
9) |
Tez geliştirme üzerine bilgi paylaşımı |
|
10) |
Taslaklar üzerine bilgi paylaşımı |
|
11) |
Tez gelişimi üzerine geribildirim |
|
12) |
Tez gelişimi üzerine geribildirim |
|
13) |
Tez gelişimi üzerine geribildirim |
|
14) |
Dönemin gözden geçirilmesi |
|
15) |
Dönemin gözden geçirilmesi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Lisans düzeyinde alınan işletme bilgilerinin yüksek lisans ile genişletilmesi, |
3 |
2) |
İşletme alanı ile ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavramak ve bilgi ve becerilerini değerlendirmek,
|
3 |
3) |
İşletme alanında uzmanlık düzeyinde kazanılan bilgi ve becerilerin teorik ve pratik alanda kullanılması,
|
4 |
4) |
Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak işletme alanında uzmanlık gerektiren sorunların analizi,
|
5 |
5) |
Problem çözme ve sonuçlarının değerlendirilmesi, çözüm yolları geliştirilmesi, bağımsız işletme alanında bir sorun değerlendirilmesi,
|
5 |
6) |
İşletme alanında öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirmek,
|
3 |
7) |
Eleştirel bakış açısıyla işletme alanı ile ilgili bilgileri değerlendirmek,
|
3 |
8) |
Yazılı, sözlü ve görsel sunumlar aracılığıyla alanında ve dışındaki gruplara işletme alanında bireysel çalışmalar sunmak ve son gelişmeleri sistematik olarak sunmak,
|
4 |
9) |
Eleştirel bir bakış açısıyla toplumsal ilişkiler ve normları incelendiğinde etkili ilişkileri, ekip çalışması uygulanarak risk ve işletmecilik alanında değişimi yönetmek, ve bu sosyal ilişkilerin sürdürülmesi yeteneğine sahip eğitim liderleri geliştirmek,
|
4 |
10) |
İşletme ve yönetim alanlarında sorunlarını çözmek için strateji, politika ve uygulama planları geliştirmek ve kalite süreçlerine göre sonuçları değerlendirmek,
|
3 |