| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
İyi bir girişimci nasıl olunur? |
Okuma |
| 2) |
Kurumsal yapı |
Okuma |
| 3) |
Hedef pazarı belirlemek ve onlara ulaşmak |
Okuma |
| 4) |
Ürün ve fiyatlandırma stratejisi |
Okuma |
| 5) |
Maddi kaynak bulma, mekan seçimi ve personel alımı |
Okuma |
| 6) |
Müşteri çekme stratejilerini öğrenmek |
Okuma |
| 7) |
Vize Sınavı |
Okuma |
| 8) |
İş Kurmada Yasal Yükümlülükler |
Okuma |
| 9) |
Stratejik planlama |
Okuma |
| 10) |
Girişimci için yeni dağıtım kanalları |
Okuma |
| 11) |
İş performansının değerlendirilmesi |
Okuma |
| 12) |
Sosyal medya ve teknolojinin yenilikçi iş hayatında kullanımı |
Okuma |
| 13) |
Sunum Yetenekleri Çalışması |
Okuma |
| 14) |
İş Plan örneği sunumu |
Okuma |
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
|
| 2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
|
| 3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
|
| 4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
|
| 5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
|
| 6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
|
| 7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
| 8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
| 9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
|
| 10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
|
| 11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
|
| 12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
|