Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse Giriş
Ünite 7- Mesajı Aldın Mı? (Ünite Açılışı- Sayfa 93)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
2) |
İyi Bir İletişimci misin? (s: 94 - 95 + 158) |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
3) |
İletişimin 4 Kuralı (s: 96 - 97 + 188) |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
4) |
İletişim Sorunları (s: 98 - 99 + 159 + 168 +172) |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
5) |
Ne Demek İstiyorsun? (s: 100)
Pratikte İngilizce: Mesaj Alma ve Bırakma (s: 101 + 159 + 169)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
6) |
Bana Bir Mesaj Gönder
(s: 102 - 103 + 189 + 190)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
7) |
Beni Haberdar Et
(s: 104 – 105 + 190) Genel Tekrar
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
8) |
Ünite 8 – Yaşam Tarzı (Ünite Açılışı – s:107)
21. Yüzyılda Sağlık (s: 108 – 109)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
9) |
Ek çalışma ve tekrar |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
10) |
GENEL TEKRAR |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
11) |
Tedavi Plan Döngüsü (s: 110 – 111 + 188) |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
12) |
Sağlıklı Yaşam Seçenekleri (s: 112 – 113 + 190) |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
13) |
Antrenmanını ATladın mı? (s: 114)
Pratikte İngilizce: İyi ve Kötü Haber Verme (s: 115)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
14) |
Fitness First (özel bir spor salonunun ismi) (s: 116 – 117 + 191)
Yön Değişikliği (s: 118 – 119 + 188)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Beslenme ve Diyetetik alanındaki teorik ve metodolojik yaklaşımları, kanıt-temelli ilkeleri ve bilimsel literatürü uygulamalarında sistematik olarak kullanmak. |
1 |
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
1 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
4) |
Birey, aile ve toplumun sağlığının korunması, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için teorik ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
1 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
1 |
6) |
Diğer diyetisyenlerin yetiştirilmesi, sağlık profesyonellerinin ve bireylerin beslenme konusunda eğitilmeleri için sorumluluk almak ve tüm süreçlere aktif bir şekilde katılmak. |
1 |
7) |
Toplumda beslenme ile ilgili problemler için daha fazla risk altında bulunan özel grupların (gebeler, emziren anneler, bebekler, adölesanlar, yaşlılar vb) beslenme durumunu değerlendirmek. |
1 |
8) |
Farklı ortamlarda, danışanları ve iş arkadaşlarıyla etkili profesyonel ilişkilerin başlatılması için etkin bir şekilde iletişim kurmak. |
1 |
9) |
Beslenme ve diyetetik alandaki uygulama ve araştırmalarda bilişim ve sağlık bakım teknolojilerini kullanmak. |
1 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
5 |
12) |
Diyetetik uygulamalarını, içinde bulunduğu toplumun kültürel farklılıklarını ve bu toplum içindeki farklı grupların farklı sağlık ihtiyaçlarını da dikkate alarak gerçekleştirmek. |
1 |