Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Müzik ve video arasındaki ilişkinin temelleri. |
|
2) |
Filmde müzik:
Film müziğinin tarihsel gelişimi
Film müzikleri ve müzikaller
|
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
Filmde müzik I
Müziğin günümüzde kullanımı
|
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
İlk ödevin incelemesi ve değerlendirilmesi |
Ödev 1 |
5) |
Music in Documentary Movies I |
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Müzik ve televizyon
TV dizilerinde müzik
Yarışmalarda müzik
Dramalarda müzik
|
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Müzik ve Televizyon
TV dizilerinde müzik
Haber programlarında müzik
|
Ödevler üzerine çalışma. |
8) |
Müzikaller |
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Belgesel Filmlerde Müzik II |
Ödevler üzerine çalışma. |
10) |
İkinci ödevin incelemesi ve değerlendirilmesi |
Ödev 2 |
11) |
Müzik videolarında müzik ve canlı performans videoları
Final projeleri için konular
|
Ödevler üzerine çalışma. |
12) |
Konuk Konuşmacı |
Ödevler üzerine çalışma. |
13) |
Music in Commercial/Blockbuster Films |
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Final ödevlerinin incelenmesi
|
Final Ödevi |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mimari tasarım, tasarım etkinlikleri ve araştırmaları için edindiği kuramsal /kavramsal ve kılgısal bilgiyi kullanır. |
|
2) |
Eleştirel düşünme yöntemlerini kullanarak tasarım problemlerinin çözümü için estetik, işlevsel ve yapısal gereklilikleri belirler, tanımlar ve etkin biçimde tartışır. |
|
3) |
Yapılaşmış çevrenin oluşumunda önemli girdiler olan toplumsal örüntüler ile kullanıcı gereksinmelerinin, değerlerinin ve davranışsal normların yerel, bölgesel, ulusal ve uluslararası ölçeklerdeki çeşitliliğinin farkında olur. |
|
4) |
Mimarlık alanında insan ve toplum odaklı, doğal ve yapılı çevreye duyarlı mimari tasarım yöntemleri hakkında bilgi ve beceri sahibi olur. |
|
5) |
Mimarlık ile diğer disiplinler arasındaki ilişkiyi anlama, işbirliği yapabilme, geniş kapsamlı proje geliştirebilme; bağımsız çalışmalarda ve grup çalışmalarında sorumluluk alma becerisine sahip olur. |
|
6) |
İnsan hakları ve toplumsal çıkarlar açısından sorumluluğunun bilincinde olarak, yapılaşmış çevrenin tasarımında, doğal ve kültürel değerlerin korunmasına önem verir. |
|
7) |
Mimarinin toplumsal, kültürel, çevresel konularını göz önünde tutarak, tasarım problemlerinin çözümünde, doğal ve yapay kaynakların kullanımında sürdürülebilirliğe önem verir. |
|
8) |
Mimarlık alanına ilişkin her türlü kavramsal ve kılgısal düşüncesini yazılı, sözlü ve görsel medyayı ve bilişim teknolojilerini kullanarak aktarabilir ve iletişim kurabilir |
|
9) |
Taşıyıcı sistem, yapı malzemeleri, bina servis sistemleri, yapım sistemleri, yaşam güvenliği gibi yapı teknolojisine yönelik teknik bilgileri anlama ve kullanabilme becerisi kazanır. |
|
10) |
Tasarım ve uygulama süreçlerinde yasal ve etik sorumluluklarının bilincinde olur. |
|