PAZARLAMA (TÜRKÇE, TEZSİZ, GÖZTEPE)


Program Tanımı

Programın amacı, kurumlarını müşteri odaklı yaklaşımla, çağın gerekleri çerçevesinde ileriye götürecek, vizyon sahibi pazarlama yöneticileri yetiştirmektir.

Kazanılan Derece

Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, PAZARLAMA (TÜRKÇE, TEZSİZ, GÖZTEPE) alanında LİSANS derecesi (Bachelor of Pazarlama) almaya hak kazanmaktadırlar.

Kazanılan Derecenin Düzeyi

Bu program, LİSANSÜSTÜ seviyesinde öğrenim veren bir programdır.

Kabul Koşulları

Programa başvuru yapan öğrenciler 4 yıllık lisans eğitimini tamamlamış olmalıdır.

Kazanılan Derece Gereklilikleri ve Kurallar

Bu Programı tamamlayan öğrenciler Pazarlama Yüksek Lisans derecesi almaya hak kazanacaktır.

Önceki Öğrenmenin Tanınması

Bahçeşehir Üniversitesi’nde öğrenimine devam edecek öğrenciler, önceki öğrenim kurumunda aldıkları derslerden belirli yönetmelikler çerçevesinde muaf olabilirler. Alınmış dersin içeriğinin, BAU‘da verilen dersin içeriğine uygun olması ve ilgili enstitü müdürlüğü tarafından onaylanması durumunda, öğrenci bu dersten muaf tutulabilir.

Mezunların Mesleki Profili

Pazarlama departmanlarında, marka yöneticisi olarak, ürün yöneticisi

Bir Üst Dereceye Geçiş

6 Şubat 2013 Tarihli ve 28551 Sayılı Resmî Gazete’de yayınlanan yönetmeliğe istinaden tezsiz yüksek lisans programından mezun olan öğrenciler, ancak belirtilen ön koşulları sağladıkları takdirde doktora programlarında öğrenim görmek üzere başvuruda bulunabilirler.

Program Kazanımları

1 Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme.
2 Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
3 Pazarlama alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme.
4 Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
5 Pazarlama alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme.
6 Pazarlama alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme.

Ders & Program Kazanımları Matrisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Program Kazanımları 1 2 3 4 5 6
Dersler
ISL5205 Pazarlama Stratejileri 5 5 5 5 5 5
ISL5253 Tüketici Davranışları 5 5 5 5 5 5
ISL5301 Araştırma Yöntemleri ve Etik 5 5 5 5 5 5
ISL5999 Proje 5 5 5 5 5 5
Departmental Elective
EKO5001 Yönetim Ekonomisi
ISL5164 Çok Uluslu Şirket Stratejileri
ISL5170 Endüstri 4.0 ve Dijital Dönüşüm
ISL5252 Marka İletişimi ve Stratejik Marka Yönetimi
ISL5254 Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Veri Tabanlı Pazarlama
ISL5296 Küresel Pazarlama
ISL5331 İş Hayatı Devlet İlişkileri
ISL5358 Dijital İşletme Yönetimi
ISL5511 Finansal Yönetim
ISL5631 Türkiye Ekonomisi üzerine Güncel Konular
ISL5926 İşletme ve Yönetimde Güncel Yaklaşımlar
ISL5972 Nöropazarlama
KOB5503 Müşteri İlişkileri ve Satış Yönetimi
PAZ5105 Rekabet Analizi
PAZ5111 Hizmet Pazarlaması ve Yönetimi
PAZ5904 Pazarlamada Güncel Konular
REK5303 Reklam ve Marka Stratejileri
GE-Elective

Öğretim Programı

1. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ISL5205 Pazarlama Stratejileri 3 0 3 8
ISL5301 Araştırma Yöntemleri ve Etik 3 0 3 9
Departmental Elective 3 7
Departmental Elective 3 6
Toplam 30
2. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ISL5253 Tüketici Davranışları 3 0 3 7
Departmental Elective 3 8
Departmental Elective 3 7
Departmental Elective 3 8
Toplam 30
3. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ISL5999 Proje 0 0 0 16
Departmental Elective 3 7
Departmental Elective 3 7
Toplam 30

Bölüm Başkanı (ya da Eşdeğeri)


PAZARLAMA (TÜRKÇE, TEZSİZ, GÖZTEPE) - LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ