PAZARLAMA (TÜRKÇE, TEZSİZ, UZAKTAN ÖĞRETİM)


Program Tanımı

Programın amacı, kurumlarını müşteri odaklı yaklaşımla, çağın gerekleri çerçevesinde ileriye götürecek, vizyon sahibi pazarlama yöneticileri yetiştirmektir.

Kazanılan Derece

Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, PAZARLAMA (TÜRKÇE, TEZSİZ, UZAKTAN ÖĞRETİM) alanında LİSANS derecesi (Bachelor of Pazarlama) almaya hak kazanmaktadırlar.

Kazanılan Derecenin Düzeyi

Bu program, LİSANSÜSTÜ seviyesinde öğrenim veren bir programdır.

Kabul Koşulları

Tezsiz yüksek lisans programlarına öğrenci kabulünde; a) Lisans veya dengi mezuniyet belgesi/diploması, b) İngilizce veya başka bir yabancı dil ile yürütülen programlar için yabancı dil yeterlik belgesi, c) Enstitü Yönetim Kurulu tarafından önerilen ve Senato tarafından belirlenen diğer ölçütler, aranır.

Kazanılan Derece Gereklilikleri ve Kurallar

Bu Programı tamamlayan öğrenciler Pazarlama Yüksek Lisans derecesi almaya hak kazanacaktır.

Önceki Öğrenmenin Tanınması

Bahçeşehir Üniversitesi’nde öğrenimine devam edecek öğrenciler, önceki öğrenim kurumunda aldıkları derslerden belirli yönetmelikler çerçevesinde muaf olabilirler. Alınmış dersin içeriğinin, BAU‘da verilen dersin içeriğine uygun olması ve enstitü müdürlüğü tarafından onaylanması durumunda, öğrenci bu dersten muaf tutulabilir.

Mezunların Mesleki Profili

Pazarlama departmanlarında, marka yöneticisi olarak, ürün yöneticisi

Bir Üst Dereceye Geçiş

06/02/2013 tarihinden önce Tezsiz Yüksek Lisans programına kayıt olanlar veya halihazırda mezun olanlar doktora programlarına başvuru yapabilir. 06/02/2013 tarihinden sonra Tezsiz Yüksek Lisans programına kayıt olanlar Doktora programlarına başvuru yapamazlar.

Program Kazanımları

1 Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme.
2 Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
3 Pazarlama alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme.
4 Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
5 Pazarlama alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme
6 Pazarlama alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme.

Ders & Program Kazanımları Matrisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Program Kazanımları 1 2 3 4 5 6
Dersler
ISL5205 Pazarlama Stratejileri 5 5 5 5 5 5
ISL5253 Tüketici Davranışları 5 5 5 5 5 5
ISL5301 Araştırma Yöntemleri ve Etik 4 4 4 4 4 4
ISL5999 Proje 4 4 4 4 4 4
Departmental Elective
EIS5294 Satış Yönetimi ve Müşteri İlişkileri
ISL5074 E-Ticaret
ISL5110 Örgütsel Davranış
ISL5252 Marka İletişimi ve Stratejik Marka Yönetimi
ISL5253 Tüketici Davranışları
ISL5254 Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Veri Tabanlı Pazarlama
ISL5255 Stratejik Pazarlama Uygulamaları
ISL5292 Bütünleşik Pazarlama İletişimi
ISL5294 Kişisel Satış Teknikleri
ISL5297 Sosyal Pazarlama
ISL5620 Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi
ISL5627 Dijital Pazarlama
PAZ5702 Güçlü Markalar Yaratma 5 5 5 5 5 5
GE-Elective

Öğretim Programı

1. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ISL5205 Pazarlama Stratejileri 3 0 3 8
ISL5301 Araştırma Yöntemleri ve Etik 3 0 3 9
Departmental Elective 3 6
Departmental Elective 3 7
Toplam 30
2. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ISL5253 Tüketici Davranışları 3 0 3 7
Departmental Elective 3 7
Departmental Elective 3 8
Departmental Elective 3 8
Toplam 30
3. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ISL5999 Proje 0 0 0 16
Departmental Elective 3 7
Departmental Elective 3 7
Toplam 30

Bölüm Başkanı (ya da Eşdeğeri)


PAZARLAMA (TÜRKÇE, TEZSİZ, UZAKTAN ÖĞRETİM) - LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ