REKLAMCILIK


Program Tanımı

Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümünün amacı bütünleşik pazarlama çerçevesinde, yaratıcılık, strateji, marka ve araştırma alanlarında başarılı iletişimciler yetiştirmektir. Reklamcılık Bölümü, medya sektörlerinin en önemli finans kaynağı olan, üretim ve tüketim değerleriyle toplumsal bilinci biçimlendiren reklamın ne olduğunu, çeşitli medya ortamlarında nasıl işlendiğini ve nasıl yaratıldığını vermeyi amaçlar.Teori ile pratiği dengeli bir biçimde yürütmeye uygun ders programı oğrencileri profesyonel iş yaşamına hazirlamaktadir.

Kazanılan Derece

Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, REKLAMCILIK alanında LİSANS derecesi (Bachelor of arts) almaya hak kazanmaktadırlar.

Kazanılan Derecenin Düzeyi

Bu program, LİSANS seviyesinde öğrenim veren bir programdır.

Kabul Koşulları

Bu programa öğrenci kabulü, Yükseköğretim Kurumu (YÖK) tarafından yapılan YGS ve LYS merkezi sınavlarına göre yapılmaktadır. Yabancı uyruklu öğrenciler, bu programa uluslararası olarak kabul gören lise mezuniyet diploması ve uluslararası geçerliliği olan sınav sonuçları ile kabul edilmektedir. Değişim öğrencilerinin kabulü, Bahceşehir Üniversitesi ile partner üniversite arasında imzalanan ikili anlaşmalar (Erasmus ya da Genel Akademik Protokol) çerçevesinde yapılmaktadır. Misafir öğrenciler, bu programda verilen derslere, ilgili akademik birimin onay vermesi durumunda kayıt olabilirler. Üniversitemizde eğitim dilinin tüm programlarda İngilizce olması nedeniyle, öğrencilerin bu derslere kayıt olabilmeleri için aynı zamanda İngilizce Dil Yeterliliklerini belgelemeleri gerekmektedir.

Kazanılan Derece Gereklilikleri ve Kurallar

Bu programda öğrenim gören öğrencilerin, mezun olabilmek için 4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmaları ve öğretim programlarında öngörülen tüm derslerden en az D/S notu alarak başarılı olmaları gerekmektedir. Mezuniyet için kazanılması gereken minimum AKTS, 240’dır. Öğrencilerin aynı zamanda zorunlu stajlarını belirtilen sürede ve özellikte tamamlamaları zorunludur.

Önceki Öğrenmenin Tanınması

Bahçeşehir Üniversitesi’nde öğrenimine devam edecek öğrenciler, önceki öğrenim kurumunda aldıkları derslerden belirli yönetmelikler çerçevesinde muaf olabilirler. Alınmış dersin içeriğinin, BAU‘da verilen dersin içeriğine uygun olması ve ilgili fakülte dekanlığı tarafından onaylanması durumunda, öğrenci bu dersten muaf tutulabilir.

Mezunların Mesleki Profili

Mezunlarımız kariyerlerine akademisyen olarak devam ettikleri gibi; işletmelerin pazarlama iletişimi bölümlerinde, reklam ve halkla ilişkiler ajanslarında; medya planlama şirketlerinde; metin yazarı, yapımcı, müşteri temsilcisi, araştırmacı, stratejik planlamacı, danışman veya iletişim yönetmeni olarak da çalışmaktadırlar.

Bir Üst Dereceye Geçiş

Bu programdan mezun olan öğrenciler, lisansüstü programlarda öğrenim görmek üzere başvuruda bulunabilirler.

Program Kazanımları

1 Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek
2 Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
3 Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
4 Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek
5 Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek
6 Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
7 Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
8 Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
9 Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
10 Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
11 Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
12 Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek
13 Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek

Ders & Program Kazanımları Matrisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Program Kazanımları 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Dersler
ADV1613 Pazarlamaya Giriş 4 2 1 4 1 2 1 3 1 1 5 5 3
ADV1621 İşletme Stratejileri ve Ekonomi 4 3 4 4 4 4 1 3 5 4 1 4 4
ADV1684 Reklama giriş 5 5 3 2 2 3 2 5 3 3 1 1 2
ADV2613 Yaratıcı İletişim 2 2 3 2 2 2 4 3 5 4 3 4 4
ADV2614 Tüketici Davranışı Yönetimi 4 4 2 2 3 3 4 3 2 3 2 5 3
ADV2615 İkna 4 3 2 2 2 2 4 3 2 3 2 5 3
ADV2622 Marka Yönetimi 5 4 4 4 4 4 5 4 5 4 3 4
ADV2624 Reklamda Araştırma 5 1 1 5 2 5 4 3 1 1 5 1 1
ADV2625 Reklam Yapımı 3 2 4 1 1 4 3 2 3 5 4 3 3
ADV2681 Reklam Yönetimi ve Stratejisi 4 4 4 4 2 2 3 4 5 4 3 1 4
ADV2683 Medya Planlama 5 5 1 2 2 3 2 5 3 3 1 1 2
ADV3611 Metin Yazarlığı 1 3 4 4 3 5 3 4
ADV3621 Reklam Tasarımı I 2 3 3 1 2 2 4 1 2 4 5 2 3
ADV3622 Reklam Tasarımı II 1 1 5 1 2 1 3 1 1 5 5 1 3
ADV4615 Reklam Kampanyası I 5 5 5 5 3 3 5 4 5 5 5 5 4
ADV4616 Reklam Kampanyaları II 4 3 5 5 3 2 5 3 4 5 5 5 5
ADV4621 Reklam Analizi 4 5 4 4 4 4 5 5 5 5 4 4 5
ADV4622 Reklam Atölyesi 4 4 4 4 3 4 3 4 5 5 5 4 4
ADV4684 Reklam Müşteri Yönetimi 5 4 5 4 1 3 5 4 5 4 3 3 2
ADV4990 Staj I 4 4 4 4 3 3 4 4 4 4 4 3 1
ADV4991 Staj II 4 4 4 4 3 3 4 4 4 4 4 3 1
ENG1003 İletişim Becerileri ve Akademik Raporlama I 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 4 5
ENG1004 İletişim Becerileri ve Akademik Raporlama II 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 4 5
HST1001 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
HST1002 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
LAW1156 Çocuk Hukuku ve Çocuk Psikolojisi
POV1115 Fotoğrafçılık 1 1 2 3 1 3 1 3 3 2 1 4 5
PRL1111 Medya ve İletişim Teorileri I 1 1 1 2 3 3 4 3 4 4 2 3 5
PRL1112 Medya ve İletişim Teorileri II 2 1 1 2 3 2 4 2 2 3 4 2 3
PSY1004 Psikolojinin Temelleri 2 1 1 1 3 4 3 4 2 3 1 3 3
SOC1053 Sosyoloji 2 1 2 1 3 1 1 4 2 2 2
TLL1003 Türk Dili ve Edebiyatı I 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 3
TLL1004 Türk Dili ve Edebiyatı II 1 1 1 1 2 1 1 3 1 4 1 1 4
VCD1112 Sanat, Kültür ve Toplum 3 3 3 3 2 3 3 4 3 3 2 4 4
Departmental Elective
ADV2627 Reklam Tarihi
ADV3612 Deneyim Ekonomisinde Stratejik Markalama
ADV3614 Lüks Markalama ve Reklam
ADV3615 Reklamda Hikaye Anlatımı
ADV3617 Müzikal İletişim
ADV3618 Reklam ve Toplum
ADV3631 Proje Yönetimi
ADV3633 Pazarlama İletişiminde Örnek Olaylar
ADV3634 Yaratıcı Endüstriler
ADV3635 TV Reklamcılığı
ADV3638 Reklamda Özel Konular
ADV3644 Reklam ve Popüler Kültür
ADV4625 Reklam Fotografçılığı
ADV4626 İleri Metin Yazarlığı
ADV4627 Deney Tasarımlarıyla Tüketici Davranışına Yakınsamalar
ADV4632 Global Reklamcılık
ADV4634 Reklam Hukuku
ADV4635 Göstergebilim ve Reklam
ADV4638 Yenilikçilik ve Girişimcilik
ADV4640 Mobil Reklamcılık
ADV4641 Transmedya Hikaye Anlatımı
ADV4642 Reklam Oyunları
ADV4643 Etkileşimli Reklam Tasarımı
ADV4644 Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Analizi
ADV4645 Programatik Medya ve Satın Alma
ADV4647 Perakendecilik ve Alışveriş Pazarlaması
ADV4649 Nöropazarlama ve Duyusal Markalama
ADV4651 İlerici Reklam
ADV4653 Dijital, Sosyal Medya ve Mobil Reklamcılık
ADV4655 Dijital Yenilikçilik ve Girişimcilik
ADV4657 Dijital Araştırma Yöntemleri
ADV4659 Gelenekselden Dijitale: Reklamcılık ve Medya Etiği 3 3 1 2 3 1 4 2 4 1 4 2 5
GE-Elective
GEP0111 Sanat ve Din 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0112 Klasik Türk Sanatı ve Sanatçıları 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0113 Avrupa Sanatı 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0114 Türkiye’de Güzel Sanatlar 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0115 Sanat Tarihine Giriş 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0121 Tiyatroya Giriş 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0122 Shakespeare ve Çağdaş Yorumları 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0123 Tiyatroda Özel Başlıklar 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0124 Türk Tiyatrosu 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0131 Klasik Müziğe Giriş 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0132 Klasik Müzikte Akımlar 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0133 20. Yüzyıl Müziği 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0134 Klasik Türk Müziğine Giriş 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0135 Dünya Müzikleri 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0201 Şehir ve Kültür 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0202 İmparatorluklar Şehri İstanbul'un Tarihi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0203 Küreselleşme ve İstanbul 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0204 Sosyal ve Tarihsel Perspektifte İstanbul 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0205 Berlin'e Çoklu Bakış 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0206 İstanbul'un Sanal Keşfi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0211 Kent ve Peyzaj 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0301 Yenilikçi Kariyer Gelişimi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0302 Dale Carnigie ile Etkili İletişim Becerileri 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0303 TMI-Geleceğini Önceden Planla 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0304 Müzik Sektörü ve Türk Müzik Endüstrisi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0305 İletişim Uygulamaları 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0306 Haber Ajansı Gazeteciliği 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0307 Deniz Kültürü ve Amatör Denizcilik 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0312 Esporda Özel Başlıklar 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0313 Bilim ve Teknoloji Politikalarının Teknoloji Yönetimine Etkisi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0314 Yenilik ve Yaratıcılık 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0315 Kişilikte Girişimciliğin Geliştirilmesi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0320 2030 Gündemi'ne Giriş: Sürdürülebilir Bir Dünya İçin Yeni Bir Gündem 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0366 Sürdürülebilir Yaşam 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0379 Sürdürülebilirlik ve İş Etiği 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0401 Arapça I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0402 Arapça II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0403 Fransızca I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0404 Fransızca II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0405 Almanca I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0406 Almanca II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0407 Japon Dili ve Kültürüne Giriş I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0408 Japon Dili ve Kültürüne Giriş II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0409 Italyanca I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0410 Italyanca II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0411 Çince I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0412 Çince II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0413 Osmanlı Türkçesi I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0414 Osmanlı Türkçesi II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0415 Rusça I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0416 Rusça II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0417 İspanyolca I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0418 İspanyolca II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0419 Farsça I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0420 Farsça II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0421 Gürcüce I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0422 Gürcüce II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0423 Yunanca I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0424 Yunanca II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0425 İbranice I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0426 İbranice II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0427 Arapça III 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0428 Arapça IV 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0429 Farsça III 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0430 Farsça IV 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0431 Türk İşaret Dili 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0432 Özel Amaçlı İngilizce I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0433 Özel Amaçlı İngilizce II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0434 Türk İşaret Dili II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0435 Almanca III 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0436 Almanca IV 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0437 Latin I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0438 Latin II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0439 Rusça III 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0440 Rusça IV 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0441 Korece I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0442 Korece II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0501 Anadolu Uygarlıkları 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0502 Bilim Tarihinde Büyük Buluşlar ve Keşifler 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0503 Ege'de Türk ve Yunan İlişkileri 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0504 Yemek Tarihi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0505 Akdeniz Dünyası Tarihi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0506 Modern Ortadoğu Tarihi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0507 Oryantalizm 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0508 Tarihi Değiştiren Savaşlar 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0509 20.yy. Siyasal Tarihi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0510 Çağdaş Almanya 1945`ten beri Tarih, Siyaset ve Toplum 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0511 Avrupa Tarihi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0513 Dinler Tarihi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0514 Osmanlı Kültür Tarihi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0515 Yeni Dini Akımlar 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0516 Yakın Dönem Türk Modernleşme ve Demokrasi Tarihi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0601 Yerel Yönetimlerde İletişim 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0602 Topluma Hizmet Uygulamaları 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0603 Güncel Siyasal Sorunlar ve Liderler 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0604 Kişilerarası İletişim 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0605 Popüler Kültür 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0606 Önyargı ve Şiddet 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0607 Etik 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0608 Avrupa Entegrasyonu ve Türk Avrupa İlişkileri 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0609 Medeniyetler İttifakı 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0610 Yenilikçi Liderlik 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0611 Etkili İletişim Becerileri 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0612 Politik iletişim Kampanyaları 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0613 Seçimler ve Kampanya Yönetimi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0614 Sosyal Medya Yönetimi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0615 Algı Yönetimi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0616 Trafik ve Yol Güvenliği 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0617 Uluslararası Yemek Kültürü 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0618 İletişim ve Stres Yönetimi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0619 İletişim için Medya Kullanımı 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0620 Görsel Okuryazarlık 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0621 Kurumiçi İletişim ve Yenilik Yönetimi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0622 Yaratıcı Düşünce ve Girişimcilik 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0623 Moda ve Medya 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0624 Hayvan Etiği ve Türcülük 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0625 Oyunlar ve Kültür 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0631 Sürdürülebilirlik ve İklim Eylemi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0633 Çevre ve Sürdürülebilir Kalkınma 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0634 Tarımın Geleceğini Keşfetmek 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0638 İletişim Yönetiminde Konular 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0639 Gıdayı Anlamak 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0640 Sıfır Açlığa Doğru (SDG 2) 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0641 Yaşamın Kökeni 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0701 Yaratıcı Edebiyat 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0702 Eleştirel Düşünce ve Edebiyat Eleştirisi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0703 Çağdaş Türk Edebiyatı 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0704 Edebiyatta Akımlar 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0705 Edebiyat ve Toplum 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0706 Modern Türk Romanı ve Hikayeleri 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0707 Modern Türk Şiiri 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0708 Türk Halk Edebiyatı 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0709 Türk Entellektüellerinin Yaşamları 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0710 Türk Şairleri ve Şiiri 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0801 20. yy. Düşünce Tarihi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0802 Estetik ve Felsefe 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0803 Çağdaş Felsefe 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0804 İslam Felsefesi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0805 Varlık Felsefesi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0806 Yaşam Felsefesi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0807 Siyaset Felsefesi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0808 Din Felsefesi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0809 Stratejik Yol Haritası ve Yenilikçilik 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0810 System-Tasarım Düşüncesi ve Yönetim 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0811 Felsefede Okumalar 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0821 Klasik Mantık 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0822 Mantık I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0823 Mantık II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0824 Modern Mantık 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0825 Mantık ve Bilgisayar Uygulamaları 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0901 Kültür Tarihi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP0902 İş Semineri 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP1005 Uygarlık Tarihi I 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP1006 Uygarlık Tarihi II 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP1516 Yakın Dönem Türk Modernleşme ve Demokrasi Tarihi 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP1633 Çevre ve Sürdürülebilir Kalkınma 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3
GEP1634 Tarımın Geleceğini Keşfetmek 1 2 2 3 2 3 2 3 3 2 1 2 3

Öğretim Programı

1. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ADV1613 Pazarlamaya Giriş 3 0 3 7
ADV1621 İşletme Stratejileri ve Ekonomi 3 0 3 5
ENG1003 İletişim Becerileri ve Akademik Raporlama I 2 2 3 4
HST1001 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I 2 0 2 2
PRL1111 Medya ve İletişim Teorileri I 3 0 3 5
SOC1053 Sosyoloji 3 0 3 5
TLL1003 Türk Dili ve Edebiyatı I 2 0 2 2
Toplam 30
2. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ADV1684 Reklama giriş 3 0 3 7
ENG1004 İletişim Becerileri ve Akademik Raporlama II 2 2 3 3
HST1002 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II 2 0 2 2
LAW1156 Çocuk Hukuku ve Çocuk Psikolojisi 0 0 0 1
PRL1112 Medya ve İletişim Teorileri II 3 0 3 5
PSY1004 Psikolojinin Temelleri 3 0 3 5
TLL1004 Türk Dili ve Edebiyatı II 2 0 2 2
VCD1112 Sanat, Kültür ve Toplum 3 0 3 5
Toplam 30
3. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ADV2613 Yaratıcı İletişim 3 0 3 5
ADV2615 İkna 3 0 3 7
ADV2625 Reklam Yapımı 3 0 3 6
ADV2681 Reklam Yönetimi ve Stratejisi 3 0 3 6
ADV2683 Medya Planlama 3 0 3 6
Toplam 30
4. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ADV2614 Tüketici Davranışı Yönetimi 3 0 3 6
ADV2622 Marka Yönetimi 3 0 3 6
ADV2624 Reklamda Araştırma 3 0 3 7
ADV3611 Metin Yazarlığı 3 0 3 6
POV1115 Fotoğrafçılık 2 2 3 5
Toplam 30
5. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ADV3621 Reklam Tasarımı I 2 2 3 11
Non-Departmental Elective 3 4
Departmental Elective 3 5
Departmental Elective 3 5
GE-Elective 3 5
Toplam 30
6. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ADV3622 Reklam Tasarımı II 2 2 3 7
Non-Departmental Elective 3 4
Departmental Elective 3 5
GE-Elective 3 5
GE-Elective 3 5
Non-Departmental Elective 3 4
Toplam 30
7. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ADV4615 Reklam Kampanyası I 2 4 4 10
ADV4621 Reklam Analizi 3 0 3 6
ADV4990 Staj I 0 0 0 5
GE-Elective 3 5
GE-Elective 3 4
Toplam 30
8. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ADV4616 Reklam Kampanyaları II 2 4 4 7
ADV4622 Reklam Atölyesi 3 0 3 4
ADV4684 Reklam Müşteri Yönetimi 3 0 3 4
ADV4991 Staj II 0 0 0 5
Departmental Elective 3 5
Departmental Elective 3 5
Toplam 30

Bölüm Başkanı (ya da Eşdeğeri)


REKLAMCILIK - İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Prof. Dr. HASAN KEMAL SUHER
Bölüm Başkanı

İLETİŞİM FAKÜLTESİ
E-posta: kemal.suher@comm.bau.edu.tr
Telefon: +90 0212381040