|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş
Yapımda hedefiniz nedir ?
Bölüm I Bilgiyi nasıl bulabilirsiniz? |
|
2) |
Yapımda hedefiniz nedir? Yaratıcı fikir, yazı, storyboard ve yapıma ilk adım
|
Lütfen itslearning'deki forumu ziyaret edin |
3) |
Yapımda hedefiniz nedir? Senaryo yazma ve senaryo okuma |
|
4) |
Yapımcı ile atölye / Yapım - öncesi nedir? |
4 farklı TV reklamı bulmaya çalışın ve yapım araçlarını kontrol edin |
5) |
Televizyon, Gelecek ve Reklamcılık |
|
6) |
Yapıma Genel Bakış
Bölüm II Kamera grafikleri |
|
7) |
ARA SINAV
Video Prodüksiyonuna Genel Bakış
Bölüm III Aydınlatma-Ses-
|
Kamera açıları, anlam ve duygular
lütfen günlük hayatınızda 2 dakika video çekin
lütfen ara dönem proje detaylarınızı kontrol edin. |
8) |
Video Prodüksiyonuna Genel Bakış Son Parça Düzenleme / post prodüksiyon |
Lütfen gündüz aydınlatmasını anlamak için videolar ayarlayın ve çekin
Ara sınav+ara sınav projesi(powerpoint |
9) |
Reklamda Video Prodüksiyon Süreci Nasıl Çalışır? |
|
10) |
Teknik yaratıcılık ve çözümler Sanat ve çerçeve ilişkisi |
Greenbox, kamera ve kurgu teknikleri ve hikaye anlatımı ile nasıl çalışır. Lütfen 2 farklı reklam bulun ve kurgu yazma formunu değiştirin |
11) |
Televizyon izleyicisini hedef alırken hangi hatalar yapılıyor? |
|
12) |
Kendi filmini yapmak için ilk adım |
Senaryonuz ve prodüksiyonunuz üzerinde çalışmaya başlayı |
13) |
Televizyon, dijital platformlar ve marka görünürlüğü
(ürün yerleştirme, reklam, reklam yayınları |
Dersten önce lütfen tv programı, dizi izleyin |
14) |
Final Sınavı ve Bitirme Projesi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
|
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
|
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
|
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
|
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
|
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
|
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
|
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
|
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
|
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
|
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
|
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
|
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
|