|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Bilgisayar ve bilgi |
Chapter 1. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
2) |
Kombinatoryal mantık devreleri |
Chapter 2. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
3) |
Kombinatoryal mantık devreleri |
Chapter 2. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
4) |
Kombinatoryal mantık tasarımı |
Chapter 3. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
5) |
Kombinatoryal mantık tasarımı |
Chapter 4. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
6) |
Kombinatoryal fonksiyonlar ve devreler |
Chapter 4. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
7) |
Kombinatoryal fonksiyonlar ve devreler |
Chapter 4. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
8) |
Aritmetik fonksiyonlar ve devreleri |
Chapter 5. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
9) |
Aritmetik fonksiyonlar ve devreleri |
Chapter 5. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
10) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
11) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
12) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
13) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
14) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanlarına temel oluşturan teoriler, kavramlar, gelenekler ve fikir tarihindeki gelişmeleri eleştirel bir yaklaşımla yorumlayabilmek ve tartışabilmek. |
|
2) |
Yeni medyadaki haber ve içerik üretim süreçlerinde kullanılan teknik donanım ve yazılımlarla ilgili yazılı, sözlü ve görsel temel bilgilere ve bunların profesyonel düzeyde etkin kullanım becerisine sahip olabilmek. |
|
3) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanlarında faaliyet gösteren kurumsal aktörlere ve genel anlamda bu sektörlere dair bilgiler edinip bunları eleştirel bir şekilde yorumlayabilmek. |
|
4) |
Okuyucu, dinleyici, seyirci ve kullanıcıların medya ortamlarının değişen rolleri karşısındaki tepkilerini kavrayabilmek, bunlara uygun özgün içerikler oluşturup yayabilmek ve gelecek trendlere dair öngörülerde bulunabilmek. |
|
5) |
Yeni medya ve habercilik alanlarının komşu disiplinlerine ilişkin temel kuram, kavram ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla ele alabilmek. |
|
6) |
İletişim alanındaki küresel teknolojik değişimlerle bunların yerel aktörler üzerindeki etkilerine dair ilişkileri kavrayabilmek. |
|
7) |
İçerik üretmek için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilme, analiz edebilme ve yayma becerilerini geliştirebilmek. |
|
8) |
Edindiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşamı boyunca toplumsal amaçlar doğrultusunda, yasal ve etik bir sorumlulukla geliştirmek ve bunları toplumsal fayda üretebilecek şekilde kullanabilmek. |
|
9) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanında ulusal/uluslararası düzeylerdeki meslektaşlarıyla ortak çalışmalar yürütebilmek. |
|
10) |
Ulusal ve uluslararası saygın mecralarda yayımlanabilecek nitelikte çeşitli formatlarda ürünler ortaya koyabilme yeteneği geliştirmek. |
|