|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Hoca Ahmet Yesevî |
http://www.rumimevlevi.com/tr/yazarlar-cemiyeti/64-mahmut-erol-kilic/2463-sufi-siirinin-poetikasi |
2) |
Yunus Emre |
http://www.yunusemre.net/ |
3) |
Hacı Bayram-ı Veli / Eşrefoğlu Rumî |
http://www.hacibayramveli.org
http://www.edebiyatfakultesi.com/esrefoglu-rumi.htm
|
4) |
Kaygusuz Abdal / Pir Sultan Abdal |
http://www.edebiyatfakultesi.com/kaygusuz-abdal.htm
http://www.edebiyatfakultesi.com/?s=pir+sultan
|
5) |
Şemseddin-i Sivasî / Ruhsatî |
http://www.turkceciler.com/ruhsati.html |
6) |
Karacaoğlan / Bayburtlu Zihni |
http://www.turkceciler.com/sairler/karacaoglan.html
http://www.turkceciler.com/bayburtlu-zihni.html
|
7) |
Dadaloğlu / Erzurumlu Emrah |
http://www.turkceciler.com/sairler/dadaloglu.html
http://www.turkceciler.com/sairler/ErzurumluEmrah.html
|
8) |
Fuzuli / Baki |
http://www.turkceciler.com/fuzuli.html
http://www.turkceciler.com/baki.html
|
9) |
Hayali / Nef’i |
http://www.turkceciler.com/hayali-bey.html
http://www.turkceciler.com/nefi.html
|
10) |
Nabi / Nedim |
http://www.turkceciler.com/forum/turk-dili-ve-edebiyati-genel-icerik/651-caginin-insani-olarak-nabi.html
http://www.turkceciler.com/nedim.html
|
11) |
Ziya Paşa – Namık Kemal |
http://www.turkceciler.com/ziya_pasa.html
http://www.turkceciler.com/namik_kemal.html
|
12) |
Tevfik Fikret – Cenap Şahabettin |
http://www.turkceciler.com/tevfik_fikret.html
http://www.turkceciler.com/cenap_sehabettin.html
|
13) |
Ahmet Haşim- Ziya Gökalp |
http://www.turkceciler.com/ahmet_hasim.html
http://www.turkceciler.com/yazarlar/ziya_gokalp.html
|
14) |
Mehmet Akif – Yahya Kemal |
http://www.turkceciler.com/mehmet_akif_ersoy.html
http://www.turkceciler.com/yahya_kemal_beyatli.html
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |